تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۸۸۸۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حرکت زائران اربعین حسینی به سمت مرز چذابه روان است
 فرماندار دشت آزادگان با بیان این که مشکلی در مرز چذابه وجود ندارد، گفت: حرکت زائران اربعین حسینی به سمت مرز چذابه روان خبر داد.

سیلاوی  اظهار کرد: با توجه به ازدحام چند روز گذشته زائران حسینی در مرز چذابه و لزوم هماهنگی برای تسهیل خروج آنها از مرز تاکنون چهار جلسه با مقامات عراقی برگزار شده است که در راستای تامین خودروهای مورد نیاز برای انتقال زائران به عراق و همچنین برای تامین مایحتاج زائران حسینی در کشور عراق تمهیدات لازم فراهم شود.

وی گفت: تاکنون ۲۲ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران حسینی به کشور عراق منتقل و در حال حاضر نیز کار انتقال زائران در شیر به خوبی انجام می‌شود.

سیلاوی خبر داد: امروز نیز مقرر شده تا ۳۰ دستگاه مینی‌بوس و ۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران به کشور عراق منتقل شوند.

وی افزود: تاکنون با تعمیرات فراهم شده آب شور و شستشو به اندازه کافی در اختیار کشور عراق قرار داده‌ایم تا زائران حسینی در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند؛ همچنین برای تامین آذوقه آنها تمهیدات خوبی فراهم شده است.

سیلاوی اظهار کرد: در حال حاضر حرکت زائران حسینی به سمت مرز چزابه روان است و هیچ وقفه‌ای در این زمینه نداریم.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: تمام امکانات خدماتی و پشتیبانی برای خدمات رسانی به زائران حسینی به خوبی فراهم شده و از ابتدای سفر تا شب گذشته بیش از ۲۲۸ هزار زائر حسینی از مرز چذابه عبور کردند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار