تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۸۸۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گلمرادی: ‌از طریق وزیر ورزش پیگیر میزبانی ماهشهر از جام جهانی کشتی خواهم بود
 نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی درباره ابهاماتی که درخصوص میزبانی این شهرستان از مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی وجود دارد، گفت: حتما با وزیر ورزش ارتباط برقرار خواهم کرد و از او می‌خواهم با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات خوبی که برای میزبانی از این مسابقات انجام شده است، حتما این رقابت‌ها در ماهشهر برگزار شود.

 علی گلمرادی در حاشیه مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کشور که در ماهشهر برگزار شد، در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد میزبانی مسابقات جام‌جهانی کشتی از ماهشهر گرفته شده است؟ اظهارکرد: با توجه به ابهاماتی که در خصوص میزبانی ماهشهر از جام جهانی کشتی فرنگی وجود دارد، به صورت تلفنی با آقای دبیر مذاکراتی داشتیم و حتما نیز با وزیر ورزش ارتباط برقرار خواهم کرد و از او می‌خواهم با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات خوبی که برای میزبانی از این مسابقات انجام شده است، حتما این رقابت‌ها در ماهشهر برگزار شود.

وی بیان کرد: شرایط مهیای میزبانی از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی است و ما می‌توانیم به خوبی برای ورزش کشور آبروداری کنیم و مطمئنا مردم استقبال خوبی از این رقابت‌ها خواهند داشت، ضمن این‌که ظرفیت و زیرساخت‌های خوبی در ماهشهر وجود دارد و بر این اساس می‌توانیم عزتمندانه جام جهانی کشتی فرنگی را میزبانی کنیم.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با پیگیری‌های شخص وزیر با اتحادیه جهانی کشتی، ابهامات برطرف شود و ما بتوانیم آذرماه میزبان این مسابقات در ماهشهر باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: از تمام دست‌اندرکاران در امور ورزش که به شهرستان بندرامام و ماهشهر برای برگزاری مسابقات در سطح ملی و جهانی اعتماد می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار