تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۸۸۸۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی اندیمشک / تردد ‌زائران مشکلی ندارد
فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت: تمام مسیرهای ارتباطی شهرستان اندیمشک به صورت محسوس و نا محسوس کنترل شده و برای تردد و حضور زائران اربعین مشکلی وجود ندارد.
امیر عباس شهبازی اظهار داشت: زائران اربعین حسینی هم زمان با آغاز سفر معنوی اربعین توجه و رعایت نکات اعلام شده توسط نیروی انتظامی را مورد توجه خود قرار دهند.

وی افزود: عاشقان اهل بیت(ع) در صورت توجه به رعایت نکات اعلام شده توسط نیروی انتظامی ضمن تامین امنیت خود از وقوع جرائم جلوگیری کرده در این حماسه بزرگ و معنوی با شور و شکوهی بیش تر حضور و مشارکت داشته و مانع از تحقق جرائم می‌شوند.

فرمانده ‌انتظامی شهرستان اندیمشک عنوان کرد: هم زمان با آغاز سفر معنوی و حماسه مردمی اربعین تمام خدمات نیروی انتظامی برای تامین امنیت و رضایت شهروندان و زائران داخلی و خارجی اربعین حسینی بسیج و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به نقش مهم و محوری اندیمشک در تردد جاده و ریلی زائران اربعین، گفت: اندیمشک با قرار گرفتن در مرز سه استان لرستان، خوزستان و ایلام تقش مهمی در ارتباطات جاده ای استان خوزستان و جنوب کشور دارد.

شهبازی ادامه داد: شهرستان به دو مرز شلمچه و جذابه دسترسی مناسب دارد و فاصله شهرستان با این مرزها که اصلی ترین مراکز تردد زائران اربعین شهرهای مختلف ایران اسلامی و کشورهای مختلف خارجی بوده، زیاد نیست.

وی خاطر نشان کرد: به همین جهت تمام مسیرهای ارتباطی جاده‌ای و ریلی شهرستان اندیمشک به صورت محسوس و نا محسوس کنترل شده و برای تردد و حضور زائران اربعین مشکلی وجود ندارد و گشت‌های نیروی انتظامی به صورت ویژه به فعالیت می‌پردازند.

فرمانده ‌انتظامی شهرستان اندیمشک افزود: شهروندان به توصیه های نیروی انتظامی در سفر معنوی خود توجه و با رعایت این توصیه ها از ارتکاب و افزایش جرائم به میزان قابل توجهی اجتناب کنند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار