تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۸۸۸۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پارکینگ مرز شلمچه همچنان ظرفیت خالی دارد
 دبیر اجرایی ستاد اربعین حسینی خرمشهر ظرفیت پارکینگ مرز شلمچه را ۳۵ هزار دستگاه خودرو بیان کرد و گفت: تا امروز شنبه ۲۵ هزار دستگاه خودرو در این پارکینگ پارک شده و همچنان ۱۰ هزار دستگاه ظرفیت خالی وجود دارد.

عزیز ساعدی در مرز شلمچه با بیان اینکه امسال مشکل کمبود پارک خودرو در مرز شلمچه وجود ندارد گفت: پارکینگ شلمچه مجهز به دوربین مدار بسته و اتوماسیون پلاک خوان می باشد.

وی  مساحت پارکینگ مرزی شلمچه را ۸۰  هکتار عنوان کرد و گفت: این میزان نسبت به فضای پارکینگ اربعین پارسال ۳۰ هکتار اضافه شده است.

 ساعدی گفت: ۴۰ درصد از مساحت پارکینگ شلمچه حصارکشی شده و ۶۰ درصد باقی مانده نیز تا سال آینده حصارکشی می شود.

 به گزارش ایرنا به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه علاوه بر شهرداری خرمشهر ۱۹ شهرداری دیگر پشتیبان شهرداری خرمشهر هستند و در آماده سازی زیر ساخت ها و تامین  ماشین آلات این شهرداری را یاری می کنند.

جا به جایی زائران کربلا از مسیر میدان مقاومت خرمشهر تا مرز شلمچه نیز به صورت شبانه روزی از سوی اتوبوس های شهرداری شیراز انجام می شود.

ساعدی افزود: با وجود افزایش جمعیت  زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه تاکنون هیچ گونه مشکلی در زمینه ارائه خدمات شهرداری ها به آنها مشاهده نشده است.

وی با اشاره به آبرسانی به مرز شلمچه گفت: به دلیل افت فشار آب در مرز شلمچه ۳۰ دستگاه تانکر از سوی مناطق نفتخیز ، آبفای استان ، شهرداری خرمشهر و شهرداری های معین استان اقدام به آبرسانی به موکب های مستقر در مرز شلمچه می کنند.

در طول مسیر عبور زائران اربعین در شلمچه علاوه بر ۵۲۰ چشمه سرویس بهداشتی ۱۳۰ چشمه سیار نیز به سرویس های بهداشتی موجود اضافه شد.

حرکت زائران اربعین حسینی به سمت گذرگاه مرزی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر همچنان ادامه دارد.

 مرز شلمچه میزبان زائران اربعین از اقصی نقاط ایران اسلامی و بسیاری از کشورهاست.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار