تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۸۸۸۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاور معاون اول رئیس جمهوری:
برای بازگشت زائران از عراق تمهیدهای لازم در نظر گرفته شده است
مشاور معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی از سفر عتبات عالیات گفت: تمهیدهای لازم برای ورود زائران به کشور در نظر گرفته شده است.

سید ابوالفضل رضوی عصر شنبه در جریان بازدید از روند خدمات رسانی به زائران در پایانه مرزی چذابه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق گزارش مسئولان استان خوزستان، اتوبوس‌هایی برای انتقال زائران از مرز چذابه به استان‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

وی روند خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی و موکب‌ها به زائران را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: ورود و خروج زائران در پایانه مرزی چذابه روان است و تا رسیدن زائران به مرز عراق خدمات خوبی به آنها ارایه می‌شود.

دنیا از پیاه روی عظیم اربعین شگفت زده است

مشاور معاون اول رییس جمهوری با اشاره به نقش راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در معادلات منطقه گفت: دنیا از این حرکت و پیاده روی عظیم شگفت زده شده است.

وی آزادی خواهی را یکی از اهداف زائران اربعین حسینی خواند و افزود: زائران از کشورهای مختلف با دین و مذهب های مختلف در راهپیمایی اربعین حضور دارند و با آرمان های امام حسین(ع)   تجدیدمیثاق می کنند.

رضوی امام حسین(ع) را متعلق به تمام آزادی خواهان جهان دانست و اظهار داشت: ما شیعیان باید سهم بزرگی در معرفی امام حسین(ع) در جهان داشته باشیم و برای این کار از فرصت اربعین به خوبی استفاده کنیم.

 نمایندگان نهاد ریاست جمهوری و معاون عمرانی استانداری خوزستان، مشاور معاون اجرایی رئیس جمهوری را در بازدید از پایانه مرزی چذابه همراهی کردند.

۲۲۹هزار و۸۰ زائر اربعین حسینی از اول ماه صفر تا ساعت هشت صبح روز شنبه از پایانه مرزی و بین‌المللی چذابه به کربلای معلی و نجف اشرف عزیمت کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار