تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۸۸۸۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجازه نمی‌دهیم کسی برای انتخابات دزفول حاشیه‌سازی کند
 سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال گفت: اجازه نمی دهیم کسی برای انتخابات دزفول حاشیه سازی کند.

  محمد حیدری روز شنبه در نشست معارفه بخشدار چغامیش دزفول افزود: وظیفه وزارت کشور تحقق اراده ملت برای برگزاری یک انتخابات قانونمند، باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم که منجر به وحدت و انسجام ملی شود است به همین منظور از وزیر کشور تا دیگر مسوولان اجرایی برای انجام این وظیفه که تحقق اراده ملی است ، اهتمام جدی وجود دارد.
وی گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دزفول نیز تاکید بر این است که در عین بی طرفی قانونمند عمل شود و غیر از قانون تابع هیچکس نیستیم.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید بر اینکه توجه از هیچ گروه و حزبی پذیرفته نخواهد شد بیان کرد:بخشداران، دهیاران و اعضای شوراها که به نوعی درگیر انتخابات اسفند امسال هستند اگر غیر از قانون عمل کنند به صورت شرعی و قانونی مدیون هستند؛ نباید آخرت خود را فدای دنیای دیگری کنند و پلکان قدرت حزب های سیاسی و گروهی شوند.
وی افزود:مردم آگاه و بصیر هستند و خدمتگزار خود را انتخاب خواهند کرد ما نیز وظیفه داریم براساس رایی که مردم به صندوق می اندازند عمل کنیم.
وی  خط و نشان کشیدن برای انتخابات را تقابل با مردم دانست و گفت: مردم ستون اصلی انقلاب هستند و کسی حق ندارد برای آنها خط و نشان بکشد.
حیدری با بیان اینکه بازرسان و هیات اجرایی انتخابات امین مردم هستند گفت: امانت یک وظیفه شرعی و انقلابی است و مردم نباید احساس کنند این امانت داران به شخص یا گروهی خاص جهت گیری دارند.
وی با بیان اینکه باید عواملی که باعث اتحاد و اعتماد سازی بین مردم می شوند را تقویت کرد افزود:دشمن به دنبال تفرقه افکنی و خدشه دار کردن رابطه مردم و مسوولان است، اگر مردم احساس کنند دولت از آنها دور است و دولت نیز احساس کند ملت پشتوانه اش نیست دشمن به هدفش نزدیک شده است. 
وی بر ضرورت حرکت مخالف سیاست های آمریکا تاکید کرد و گفت: خدمت روز افزون به آحاد مردم از اهداف ما در دزفول است که باید با همکاری مسوولان اجرایی محقق شود.
به گزارش ایرنا مرتضی جودی فر روز شنبه با حضور مسوولان محلی به عنوان بخشدار چغامیش دزفول معرفی شد.
به گزارش ایرنا سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول درآیین معارفه بخشداری چغامیش دزفول از بزرگان، شیوخ، سران طوایف و مسوولان امنیتی که استوانه های نظام را در این بخش تقویت می کنند تقدیر کرد و  گفت: مشکلات و مطالبات اهالی بخش چغامیش بحق است که برای حل آنها باید برنامه داشت.
حیدری افزود: باید مشکلات این بخش را شناسایی و با ارایه راهکارهایی برای رسیدن به وضع مطلوب تلاش کرد، باید اولویت مشکلات بخش چغامیش با همفکری و مشورت با سران طایفه ها مشخص شود.
وی بیان کرد: هنوز اعتبارات امسال بلاغ نشده که می‌توان در این خصوص برنامه ریزی کرد البته مشکلات اورژانسی باید در اولویت قرار گیرند.
حیدری بیان کرد: پارسال متوجه شدیم از نیروهای تنبیهی آموزش و پرورش در مناطق حاشیه و محروم دزفول استفاده می شود که در شورای آموزش و پرورش تصویب شد از معلمان با تجربه و مجرب در کنار معلمان تازه کار در این مدارس استفاده شود.
وی افزود: امکانات متعلق به همه شهرستان و همه طوایف است و منحصر به هیچ طبقه خاصی نیست و اگر احساس شود براساس خواسته فرد یا افرادی عدالت در مسیر دیگری قرار گرفته برخورد خواهد شد چرا که سیاست شورای آموزش و پرورش اینچنین نیست.
حیدری بخش چغامیش را بخشی غنی از امکانات خدادادی از جمله آب، کشاورزی، زمین حاصلخیز، جوانان پرانرژی و افراد پرکار و ولایت مدار دانست و گفت: باید با وحدت و اجماعی که در تصمیم گیری در این بخش وجود دارد برای این داشته ها برنامه ریزی کرد.
وی افزود: چغامیش ریشه در تاریخ کهن ایران زمین و جهان دارد و در حوزه های مسایل فرهنگی، تاریخی، تمدنی، میراث، کشاورزی و دفاع مقدس دارای داشته های ارزشمندی است و در واقع عوامل پیشرفت و توسعه بالقوه ای در این بخش وجود دارد که مسوولان اجرایی به ویژه بخشدار باید این داشته ها را به بالفعل کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار