تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۱۸۸۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اربعین امسال شاهد کمترین جرم در مرزها بودیم
  رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: اربعین امسال شاهد کمترین جرم در مرزهای شلمچه، چذابه، خسروی و مهران بودیم.

 سردار محسن حسن خانی شامگاه یکشنبه در بازدید از مرز بین المللی شلمچه با بیان اینکه در ایام تردد زائران اربعین تنها موارد جزیی چون سرقت گوشی همراه در مرزهای چهارگانه گزارش شده است اظهار داشت: پلیس آگاهی تمهیدات لازم را برای تامین نظم و امنیت زائران اباعبدالحسین (ع) دیده است و با آمادگی کامل به زائران خدمترسانی می کند.

وی با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی جرائم در مرزهای چهارگانه افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت ، جعل و کلاهبرداری در مسیرهای تردد زائران مستقر هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل در حوزه مربوطه وارد عمل خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: شناسایی مجرمان سابقه دار و دستگیری افرادی که قصد انجام اعمال مجرمانه در مرزهای چهارگانه داشته باشند از دیگر اقدامات پلیس آگاهی برای خدمات دهی به زائران اربعین می باشد.

سردار حسن خانی با اشاره به استقرار گشت‌های محسوس و نا محسوس و تیم های دی وی آر در مرزهای چهارگانه تصریح کرد: دوربین های پلاک خوان در تمامی مرزها و شهرهای منتهی به مرزها در حال رصد هستند، همچنین همه بانک‌های اطلاعاتی ناجا در مرزها مستقر شده اند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا همچنین در خصوص امنیت حاکم در مرز شلمچه گفت: در مرز شلمچه آرامش و امنیت مناسبی با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی برقرار است و کسی احساس خستگی ندارد. در شلمچه شور و شوق خاصی حاکم است که قابل توصیف نیست

وی همچنین افزود: مردم ایران و عراق با یکدیگر برادر هستند و امام حسین (ع) محور این برادری است، مردم ۲ کشور همدیگر را دوست دارند و استکبار جهانی به دنبال ایجاد تنش بین ۲ ملت است و نباید این موضوع را به پای مردم نوشت.

رئیس پلیس آگاهی ناجا از زائران اربعین حسینی (ع) خواست خودروهای خود را در محل های تعیین شده پارک کرده و از رها کردن اسناد و اموال با ارزش خود در داخل خودرو پرهیز کنند.

حرکت زائران کربلا به سمت ۲ گذرگاه بین المللی چذابه و شلمچه در استان خوزستان همچنان ادامه دارد.

مرز شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار