تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۸۸۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ماهشهر: تعیین تکلیف مدیریت آموزش و پرورش خوزستان تسریع شود
 نماینده مردم ماهشهر در جلسه علنی امروز مجلس با ارایه تذکراتی اظهار کرد: در خصوص تعیین تکلیف مدیریت آموزش و پرورش استان خوزستان تسریع شود.

 علی گلمرادی در تذکرات شفاهی خود در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای از دولت خواست که در بحث ارتقاء بندر امام (ره) به شهرستان تسریع کند.

وی همچنین از دولت تقاضا کرد: با توجه به اینکه ۴۰ سال است این موضوع در دستور کار قرار دارد و این بازی‌ها و ملاحظات سیاسی را کنار بگذارد.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: با توجه به اینکه ۱۶ هزار معلم کم دارند مدیریت آموزش و پرورش استان خوزستان سریعا تعیین تکلیف شود.

گلمرادی اظهار کرد: شرکت‌های پتروشیمی در منطقه به دلیل بد اخلاقی در حق کارگران و حقوق آنها اجحاف می‌کنند. طرح طبقه بندی مشاغل و سوء استفاده از قانون مناطق آزاد و ویژه باعث شده که یکجانبه کارگران را اخراج کنند.

وی در رابطه با معطل ماندن قانون حمایت از حقوق معلولان نیز به دولت تذکر داد و گفت:‌ دو سال از زمان آن می‌گذرد و دولت به قوانین مجلس توجه کند.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس در تذکر دیگری به دولت عنوان کرد: بازرسی توانیر به جای کمک به تولید کشور و رونق تولید سوء استفاده نکند و به خاطر تسویه حساب شخصی کارگاه‌های تولیدی را تعطیل نکند. این درست نیست که اگر دولت نمی‌تواند کمک کند حداقل مزاحمت ایجاد نکند.

گلمرادی در خصوص ساماندهی کارگران ساختمانی در شهرها نیز تذکر داد و گفت: الزامات کاری توسط شهرداری‌ها در اولویت کار آنها قرار گیرد و اجازه ندهید شأن کارگری پایین بیاید و افت پیدا کند.

وی همچنین از عبدالرضا مصری رییس جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: مجلس بر مبحث مدیریت پروازی نظارت کند و اجازه ندهد با مدیریت پروازی به سرمایه‌های کشور خیانت شود.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس ادامه داد: اینها تعهد اخلاقی ندارند و به فکر سازمان‌هایشان نیستند، بلکه به فکر خانواده‌هایشان هستند که در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند و باید مسئولیت اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار