تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۸۸۹۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵ کیلومتر خط فاضلاب در مرز چذابه ایجاد شده است
 

جانشین قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: امسال در پایانه مرزی چذابه پنج کیلومتر خط فاضلاب ایجاد کردیم و ۷۰ منهول فاضلاب بازسازی، لایروبی و همسطح سازی شده اند.

 جواد خادمی شامگاه یک‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات ارائه شده در مرز چذابه در ایام اربعین اظهار کرد: قرارگاه اربعین آب و فاضلاب کشور با مدیریت شرکت های آب و فاضلاب در استان خوزستان فرماندهی قرارگاه اربعین استان در حوزه زیرساخت ها در پایانه مرزی چذابه تاکنون خدمات خوبی را ارائه داده است.

وی افزود: امسال در پایانه مرزی چذابه پنج کیلومتر خط فاضلاب ایجاد کردیم و ۷۰ منهول فاضلاب بازسازی، لایروبی و همسطح سازی شده و همچنین ۴۴۰ انشعاب آب برای مواکب ایجاد شده که دارای آب پایدار هستند.

وی افزود: همچنین دو دستگاه کف کش و دو دستگاه واترجت (مکنده فاضلاب) به منطقه اعزام شده تا فاضلاب در این منطقه به سرعت تخلیه شود.

جانشین قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح داد: دو تیم تعمیرات خطوط نیز به صورت شبانه روزی در پایانه مرزی چذابه مستقر هستند و بیش از یکصد نفر در حال خدمت رسانی هستند.

خادمی ادامه داد: همچنین یک دستگاه آزمایشگاه بهداشت آب سیار نیز که صورت ساعتی آب را مورد پالایش قرار می دهد در مرز چذابه مستقر شده است.

وی یادآور شد: همچنین حدود ۱۰ دستگاه کانکس سیار برای اسکان همکاران در مرز چذابه در نظر گرفته شده و ۵۰ چشمه حمام نیز در این پایانه مرزی نصب شده است.

جانشین قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: همچنین دو سردخانه پرتابل برای خنک کردن آب های بطری و ۴۰ مخزن ثابت پنج هزار لیتری برای زائرین در منطقه نصب شده است.

خادمی عنوان کرد: همچنین ۱۵ دستگاه خودروی سبک برای تردد همکاران و مجریان به منطقه اعزام شده است.

وی بیان کرد: میزان تولید آب روزانه ما به وسیله خط تانکرهای توزیع آب ۶ هزار و ۸۰۰ متر مکعب در طول روز است که در حالت طبیعی نرمال و در حالت پیک نیز به ۹ هزار متر مکعب می‌رسد.

جانشین قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در مرزهای شلمچه و چذابه به علاوه بر تانکرهایی شرکت های آب و فاضلاب به سراسر کشور در اختیار ما قرار داده اند، تمام تانکرهای آبرسانی سیار شرکت نفت، شهرداری و مرزبانی نیز در اختیار ما قرار داده شده است.

خادمی بیان کرد: تمامی آب هایی که بین زائران اربعین توزیع می‌شود، زیرنظر بسیج بررسی شده و پلمپ است و از نظر امنیتی هیچ موردی ندارد.

وی در پایان اظهار کرد: از تمامی همکاران خود در صنعت آب و فاضلاب کشور، مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و معاونان این شرکت کمال قدردانی را دارم چون اگر همکاری و حمایت‌های همه جانبه آنها نبود بی شک نمی توانستیم این خدمات را به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار