تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۸۹۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدمت رسانی به زائران کربلا تا بعد از اربعین در شلمچه ادامه دارد
 معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه امکانات لازم برای بازگشت زائران کربلا در مرز شلمچه پیش بینی شده است گفت: روند خدمت رسانی به زائران کربلا تا چهار روز پس از اربعین در این گذرگاه مرزی ادامه دارد.

کوروش مودت اظهار داشت: ارائه خدمات به زائران اربعین در مرز شلمچه تا بازگشت همه آنها ادامه دارد و تمامی موکب های برپا شده در این گذرگاه مرزی حداقل تا چهار روز پس از اربعین برپا هستند تا به زائران خدمت رسانی کنند.

وی به استقرار ده ها دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف کشور در پایانه شلمچه اشاره کرد و گفت:کار انتقال زائران بازگشته از سفر کربلا به وسیله ده ها دستگاه اتوبوس از شلمچه به نقاط مختلف کشور به صورت شبانه روزی ادامه دارد و برای انتقال زائران بازگشته از سفر کربلا و تامین ناوگان عمومی مشکلی وجود ندارد.

مودت با اشاره به بسیج دستگاه های اجرایی شهرستان خرمشهر برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در زمان برگشت افزود: همه امکانات درمانی، بهداشتی و امداد رسانی منطقه در اختیار ستاد اربعین است.

وی تصریح کرد: هم اکنون شاهد بازگشت زائران اربعین به کشور هستیم اما طبق روال سال های گذشته موج اصلی بازگشت بعد از روز اربعین آغاز می شود.

مودت همچنین گفت: به منظور شتاب بخشی به روند انتقال زائران بازگشته از سفر با قطار ، پیگیر افزایش تعداد قطارها در مسیر خرمشهر هستیم.

در حالیکه تنها پنج روز تا اربعین حسینی باقی مانده حرکت زائران کربلا به سمت گذرگاه بین المللی شلمچه در استان خوزستان همچنان ادامه دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار