تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۸۹۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده کل سپاه :
آماده اعزام تمام اتوبوس‌های سپاه به مرزها هستیم
فرمانده کل سپاه ‌گفت: ما آمادگی داریم تا همه سرویس‌های رفت‌وآمد و اتوبوس‌های حمل‌ونقل سپاه را برای جابه‌جایی زائران به مرزها گسیل کنیم تا زوار در زمان رفت‌وبرگشت مشکلی نداشته باشند.
فرمانده کل سپاه : آماده اعزام تمام اتوبوس‌های سپاه به مرزها هستیم / اثرات ناآرامی‌های عراق ‌در افزایش زائران مثبت بود

  سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حجم زائرانی که به کربلای معلا مشرف می‌شوند نسبت به سال گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته است.

وی افزود: دست‌اندرکاران و خادمین زائران نیز همت و تلاش خودشان را چند برابر کرده‌اند تا بتوانند نیاز زائران را پاسخ دهند. آنچه ما تا این لحظه دیدیم حرکت آرام و منطقی زائران و خدماتی است که ارائه می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: امیدواریم تا انتهای ایام اربعین خدماتی ارائه شود که شایسته زائران است. امنیت به فضل الهی برقرار و مشکلات حمل‌ونقل تا حدود زیادی حل‌شده است.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: ما آمادگی داریم تا همه سرویس‌های رفت‌وآمد و اتوبوس‌های حمل‌ونقل سپاه را برای جابه‌جایی زائران به مرزها گسیل کنیم تا زوار در زمان رفت‌وبرگشت مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: به نظر می‌رسد که مشکلات فشرده‌ای که روزهای پیش وجود داشت به‌تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی را نمی‌بینیم و تأکید ما به دوستانمان روی امنیت بوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سیستم‌های اطلاعاتی ما کاملاً فعال هستند و بچه‌های سپاه، بسیج، ناجا، ارتش و دستگاه‌های امنیتی هم هوشیار هستند.

وی  اظهار کرد: امیدواریم که این مراسم عظیم حسینی با نهایت آسایش و راحتی برای مردم و امنیت برای زائران ادامه پیدا کند.

سلامی  عنوان کرد: به نظر من اثرات ناآرامی‌های عراق روی عطش ناک بودن نسبت به زیارت اربعین مثبت بود و سبب شد تعداد زیادی از مردم به زیارت اربعین بروند.

وی  افزود: مردم تأثیری از این موضوعات نمی‌پذیرند و این ماجرا مستقل از اتفاقاتی است که در داخل شهرهای کشورها می‌افتد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار