تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۸۹۰۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط سازمان اطلاعات سپاه
روح الله زم دستگیر و به کشور بازگرداند شد
روح الله زم دستگیر و به کشور بازگرداند شد

«روح الله زم» دارنده کانال تلگرامی معاند و ضد انقلاب «آمد نیوز» توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

روح الله زم که چند سالی است با راه اندازی کانال تلگرامی موسوم به آمد نیوز در خارج از مرزها به ابزاری در دست سرویس های جاسوسی و ضد انقلاب تبدیل شده بود و اقدام به نشر اخبار کذب علیه کشور می‌کرد توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخارج  از ایران دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

کانال تلگرامی آمد نیوز با ایجاد یأس و ناامیدی و انتشار اخبار دروغ علیه مسئولان نظام درصدد سیاه نمایی و فریب افکار عمومی به منظور تقویت خواست دشمنان و سرویس های جاسوسی با اهداف براندازنه بود.

آمد نیوز که مدتی است عنوان صدای مردم را برای خود برگزیده است با شبهه افکنی های ناجوانمردانه و ناروا و هجمه به بنیاد های اساسی دینی و ملی از هیچ اقدام شیطان صفتانه برای ایجاد انشقاق دربین مردم فروگذار نمی کند.
این کانال تلگرامی در برهه های مختلف با انحراف مطالبات به حق مردم در رویدادهای اجتماعی و اقتصادی چند سال گذشته و مصادره به مطلوب آنها به ابزار تبلیغاتی مسموم دشمنان علیه روح و روان مردم تبدیل شده بود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار