تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۸۹۰۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تردد روان زائران اربعین در مرز چذابه/ وضعیت خدمت رسانی مطلوب است
 جانشین مرزبانی خوزستان گفت: به همت مرزبانان خوزستان و سایر نیروهای امنیتی - انتظامی، تردد زائران اربعین حسینی در گذرگاه مرزی چذابه، روان و به سهولت در حال انجام است.

سرهنگ نادر سهیلی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به کنگره بزرگ اربعین حسینی و افزایش چهار برابری تردد در مرز چذابه بحمدلله وضعیت خدمت رسانی مطلوب و قابل قبول است و تاکنون مشکل امنیتی نداشته ایم.

وی با اشاره به تردد روان زائران اربعین حسینی در مرز چذابه، افزود: با توجه لغو روادید و استقبال بی نظیر زئران اربعین حسینی برای شرکت در این راهپیمایی، بحمدلله با تمهیدات و برنامه ریزی ها هیچ مشکلی ‌در خدمت رسانی و عبور و مرور در این مرز نداریم.

جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان تصریح کرد: به همت نیرو های امنیتی - انتظامی و مرزبانان، تردد زائران از ابتدای ورود به پایانه مرزی چذابه تا خروج از گیت های گذرنامه روان و در کوتاه ترین زمان از مرزهای کشور خارج می شوند.

سهیلی در پایان عنوان کرد: مرزبانان خوزستان در گذرگاه های مرزی با تمام توان و تلاش ضمن برقراری نظم و امنیت در سراسر طول نوار مرزی،‌ می کوشند تا خدمات شایسته زا برای زوار حضرت سیدالشهدا انجام دهند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار