تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۸۹۰۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور حماسی مردم در راهپیمایی اربعین پاسخی به تفرقه افکنی دشمن است
 دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان با اشاره به حضور پرشمار زائران در پایانه های مرزی این استان گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی اربعین پاسخی دندان شکن به تمام نیرنگ ها و توطئه های دشمنان است.

سید موسی بلادیان  افزود: لحظه به لحظه بر تعداد زائران کربلای معلا افزوده می شود و تعداد زائران نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.

وی با اشاره به خدمات رسانی مطلوب دستگاه های اجرایی و موکب داران در پایانه های مرزی اظهار داشت: خدمات خوبی تاکنون به زائران ارائه شده البته همچنان به خدمات بیشتر نیاز است.

دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان افزود: اعتبار و عظمت جمهوری اسلامی هر روز با تدابری مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم در صحنه از جمله پیاده روی اربعین بالاتر می رود.

وی با بیان اینکه رسانه های مغرض غربی اخبار اربعین حسینی را انعکاس نمی دهند، گفت: دشمنان در حالیکه حوادث بسیار کوچک را با آب و تاب انعکاس می دهند ولی سعی می کنند راهپیمایی عظیم اربعین را عامدانه کمرنگ نشان دهند.

بلادیان افزود: سه میلیون زائر با وجود مشکلات از جمله گرمای هوا و فشارهای اقتصادی به زیارت کربلا می روند تا عشق و علاقه خود را به مولایشان نشان دهند.

وی پیاده روی اربعین حسینی را زمینه ساز ظهورمنجی عالم بشریت دانست و اظهار داشت: نماز اول وقت، رعایت حقوق مردم و رفتار با محبت و خدمت به مردم برای تحقق این هدف ضروری است.

حرکت زائران اربعین حسینی از اول ماه صفر به سمت عتبات عالیات آغاز شده و تا دو سه روز مانده به اربعین حسینی به اوج خود می‌رسد.
بر اساس تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران و نیز تقویم عراق، ۲۷ مهر روز اربعین است.

پایانه مرزی چذابه در ۱۱۰ کیلومتری اهواز واقع شده و یکی از چهار گذرگاه مرزی ایران به سمت عراق است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار