تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۸۹۰۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلیس با آلودگی صوتی خودروها در ایذه برخورد می‌کند
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: به‌منظور کاهش آلودگی صوتی در شهرستان با خودروهای اعلام مراسمات در سطح شهر برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
 حجت سفیدپوست  با اشاره به مشکل آلودگی صوتی خودروهای بلندگودار سطح شهر اظهار کرد: یکی از مسائل و مشکلات موجود در خیابان‌های سطح شهر ایذه مساله ماشین‌های بلندگودار اعلام مراسمات فاتحه‌خوانی و ترحیم است.

وی افزود: رسم اعلام برای مراسمات تشییع، ختم، چهلمین روز و... توسط بستگان افراد متوفی یکی از مشکلاتی است که در چند سال اخیر در این شهرستان وجود دارد و حتی بزرگان طوایف نیز جلساتی در رابطه با این مشکل برگزار کرده‌اند.

فرمانده انتظامی ایذه با اشاره به برگزاری جلسه شورای تامین شهرستان با معتمدین، ریش‌سفیدان و بزرگان طوایف شهرستان ادامه داد: طی این جلسه مصوبه جمع‌آوری و سامان‌دهی خودروهای بلندگودار اعلام مراسمات در سطح خیابان‌ها و محلات شهر تصویب شد و طبق این مصوبه اقدامات برای حل این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

سفیدپوست اضافه کرد: با توجه به فراگیر شدن شبکه‌های مجازی و سهولت ارتباط جمعی از طریق این فضا، لازم است شهروندان با استفاده از این ابزار از برخی روش‌های قدیمی از جمله ماشین بلندگودار که مورد گلایه بسیاری از شهروندان است استفاده نکنند.

وی بیان کرد: با توجه به وابستگی‌های موجود بین مردم شهرستان قاعدتا اطلاع‌رسانی از مراسمات به راحتی از طریق ابزارهای مجازی و پیامکی مقدور و ساده است و انتظار می‌رود خود شهروندان برای حل مشکل آلودگی صوتی و گلایه شهروندان پیشگام باشند.

سفیدپوست در پایان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و اقدامات صورت گرفته، با خودروهایی که با اعلام مراسمات در سطح شهر اقدام به ایجاد آلودگی صوتی کنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار