تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۸۹۰۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشریح عملکرد 6 ماهه تعاون روستایی ایذه
 رئیس اداره تعاون روستایی ایذه از عملکرد 6 ماهه سال جاری این اداره سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان علی نوشادی گفت: تعاون روستایی ایذه در 6 ماهه سال جاری عملکردی مثبت و فعال در بخش های مختلف کاری خود داشته است.

وی ادامه داد: خرید 17500 تن گندم و 1100 تن کلزا در ابتدای سال، توزیع 192 تن کود برای کشت های بهاره، توزیع 2هزار و 688 تن آرد روستایی، توزیع 222 هزار لیتر نفت سفید و گاز مایع از جمله اقدامات تعاون روستایی شهرستان ایذه در مدت 6 ماهه نخست سال جاری بوده است.

نوشادی بیان داشت: از دیگر اقدامات صورت گرفته می توان به توزیع 700 تن انواع نهاده های دامی میان دامداران اشاره داشت ، همچنین لازم به ذکر است که فروشگاه های مصرف ما رقمی بالغ بر 7 میلیارد ریال گردش مالی داشته اند.

رئیس اداره تعاون روستایی ایذه در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه پیش بینی توزیع 800 تن گندم بذری و 8 تن بذر کلزا را برای کشت پائیزه سال جاری می کنند گفت: با توجه به میزان بذر تامین شده و در حال تامین نیاز به توزیع 500 تن کود برای کشت پائیزه داریم و امیدواریم بتوانیم در 5 مرکز خرید خود که ظرفیت 30 هزار تنی دارند، عملکردی مناسب برای خرید دو محصول مهم گندم و کلزا را داشته باشیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه 4 دستگاه دیجیتال باسکول در مراکز خرید ما نصب می باشد که می تواند نیازهای کشاورزان را برای وزن گیری دقیق تناژ بار حمل شده را برطرف سازد.
:
:
:
آخرین اخبار