تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۸۹۱۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستبند پلیس اهواز بر دستان زورگیر شمشیر به دست
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سارق به عنف با ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ محسن دالوند  اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف توسط راکبین موتورسیکلت که در آن سارقان با تهدید شمشیر و به طرز وحشیانه‌ای به یک شهروند حمله و گوشی تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند و به‌دنبال آن انتشار تصاویر این سرقت در فضای مجازی، بررسی موضوع و دستگیری سارق زورگیر، به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود ماموران کلانتری 27 موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و کار آگاهی متهم اصلی این سرقت‌ها را که با در دست داشتن شمشیر اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کرد شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی در یک اقدام عملیاتی طرح ریزی شده، درمخفیگاهش غافلگیر و دستگیر کنند.

دالوند در ادامه افزود: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه این سارق شرور که دارای سوابق متعدد ارتکاب به جرم از جمله سرقت می‌باشد چند تیغه شمشیر و قمه که به وسیله آن‌ها شهروندان را تهدید و از آنها سرقت می‌کرد و همچنین دو دستگاه موتورسیکلت و مقادیری اموال سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از شناسایی توسط مالباختگان ضمن اعتراف به جرم خود به 16 فقره سرقت به عنف و سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در پایان ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی و ادامه اقدامات جهت شناسایی و دستگیری همدست این سارق شرور، به احساس خرسندی و رضایتمندی شهروندان از این اقدام به موقع پلیس اشاره کرد و گفت: همکاری و تعامل دو سویه مردم و پلیس عامل بسیار مهم در رسیدن به امنیت پایدار است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار