تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۸۹۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور گروه موسیقی ایرانی-بختیاری در فستیوال موسیقی بومی کشورهای جهان
گروه موسیقی بختیاری نوای زاگرس تنها نماینده ایران در فستیوال موسیقی بومی کشورهای جهان که با حضور گروههای موسیقی بیش از ۳۰ کشور در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

 این گروه موسیقی بومی ایران که با هنرمندی فرهاد بیژن پور به عنوان خواننده و فرشید توکلی و سعید شهریاری بعنوان نوازنده در ۴ آبان ۹۸ مطابق با ۲۶ اکتبر 2019 در منطقه دامنسرا شهرکوالالامپور میزبان علاقمندان موسیقی به ویژه ایرانیان مقیم مالزی خواهد بود.

اجرای قطعات موسیقی بختیاری همراه با مراسم آیینی چوب بازی و دستمال بازی از برنامه‌های این گروه هنری است.

 گروه موسیقی نوای زاگرس به تهیه کنندگی علی شانه سازان مدیرعامل شرکت ایده پردازان هور اروند و به کارگردانی داوود سلیمانی مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری ارتباط رسانه سپهراکسین در این فستیوال شرکت می کند.
داوود سلیمانی مدیر این گروه هنری در اینخصوص گفت: علاقمندان جهت حضور در این فستیوال و کسب اطلاعات بیشتر  به کانال اطلاع رسانی sephroxin@ مراجعه نمایند.

وی همچنین افزود: حضور ایرانیان مقیم مالزی در این فستیوال رایگان است و از همه هموطنان ایرانی بویژه برادران و خواهران بختیاری و سایر اقوام ایرانی خواهشمندیم درصورت امکان با لباس محلی در این فستیوال حضور پیدا کنند تا بتوانیم فرهنگ اقوام ایرانی را بهتر به سایر ملل جهان معرفی کنیم.

حضور گروه موسیقی ایرانی-بختیاری در فستیوال موسیقی بومی کشورهای جهان
:
:
:
آخرین اخبار