تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۸۹۱۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادارات و مدارس خوزستان در روز چهارشنبه تعطیل نیست
 مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان اعلام کرد: ادارات و مدارس خوزستان در روز چهارشنبه تعطیل نیست.

سعید رضوانی اظهار داشت: اخباری در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی ادارات و مدارس منتشر شده که کذب محض است و هیچ‌گونه تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است بنابر این مدارس و ادارات استان فردا دائر است و کارکنان دولت و دانش آموزان باید در محل کار و تحصیل خود حاضر شوند.

وی اضافه کرد: برای روز یکشنبه هفته آینده یعنی یک روز بعد از اربعین هم هنوز تصمیمی در زمینه تعطیلی  ادارات ومدارس  گرفته نشده است ولی این موضوع در دستور کار شورای تامین استان قرار دارد که در صورت تعطیل شدن ادارات و مدارس پس از اعلام نظر شورای تامین استان از طریق مراجع قانونی و رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.

 مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان احتمال داد شورای تامین استان بخاطر رفاه حال زائران بازگشتی از مراسم اربعین برخی مدارس و ادارات در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی را در روز یکشنبه تعطیل کند ولی هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

 استان خوزستان به واسطه ۲ مرز شلمچه و چذابه هم اکنون شاهد حضور سیل عظیمی از زائران اربعین حسینی است که از طریق این ۲ مرز عازم عتبات عالیات شده اند.

از ابتدای ماه صفر تا روز ۲۲ مهر ماه بیش از یک میلیون و۱۰۰ هزار نفر از طریق ۲ مرز چذابه و شلمچه به عتبات عالیات سفر کرده اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار