تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۸۹۱۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور وارد اهواز شد
  فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور برای بازدید از امکانات فراهم شده در مرزهای شلمچه و چذابه برای زائران حسینی، وارد فرودگاه بین المللی اهواز شد.

 مهدی علیزاده و هیئت همراه صبح امروز (چهارشنبه) در بدو ورود به فرودگاه مورد استقبال استاندار خوزستان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، دبیر و اعضای ستاد هماهنگی استانی ستاد راهنمای زائر اربعین خوزستان و دبیران کمیته  قرارگاه مرزی قرار گرفت.

 مقداد جلیلیان معاون هماهنگ کننده و محمد خطیب مدیر کمیته اطلاع رسانی فرمانده قرارگاه مرری راهنمای زائر اربعین کشور در این سفر دو روزه همراهی می کنند.

بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه، حضور در جلسه ستاد استانی هماهنگی راهنمای زائر اربعین حسینی خوزستان، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان، دیدار با استاندار خوزستان و دیگر مقامات استانی و حضور در بخش خبری صدا و سیمای مرکز خوزستان بخشی از این سفر استانی خواهد بود.

ارسال پیامک‌های آموزشی ضروری به مواکب و زائرین حسینی؛ برپایی ایستگاه راهنمای زائر در مواکب متقاضی؛ ارائه آموزش های لازم حضوری و مجازی قبل و حین سفر اربعین حسینی؛ ارائه خدمات مخابراتی رایگان برای زائرین در ایستگاه‌ها؛ ارائه خدمات ترجمه به ۱۰ زبان زنده دنیا از رهگذرِ دانشجویان و طلاب خادم ستاد مقیم ایران؛ ارائه کارت مشخصات زائرین به صورت گردن آویز و نیز  ارائه نقشه جامع اربعین بصورت چاپی و فایل PDF بخشی از مجموع ٢٩ خدمت ارائه شده توسط ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین حسینی(ع) کشور است که بخش عمده آن را حوزه فرماندهی مرزی عهده‌دار است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار