تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۸۹۱۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
65 درصد حوادث جاده‌ای اربعین، واژگونی خودروها بوده است
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: 65 درصد حوادث روزهای گذشته مربوط به واژگونی وسیله‌نقلیه و به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

 سردار سید کمال هادیانفر، فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با رادیو اربعین ضمن اشاره به شروع موج بازگشت زائران از سه روز گذشته اظهار کرد: در تمام محورهای خسروی به کرمانشاه، ایلام به مهران و بر عکس و همچنین شلمچه و چذابه، جریان ترافیک کاملا روان است و زائران بدون هیچ مشکلی جابه‌جا می‌شوند.

وی افزود: تمهیدات لازم برای اتوبوس‌ها پیش‌بینی شده و با سیستمی که بر روی آن‌ها داریم نظارت و کنترل بر سرعت، سبقت، نحوه تردد و حرکت اتوبوس در حال انجام است.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: 65 درصد حوادث روزهای گذشته مربوط به واژگونی وسیله‌نقلیه و به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

وی افزود: به همین خودروهای سواری باعث نگرانی است و زائرانی که از نقاط مختلف کشور به سمت مرزها حرکت کرده و جاده‌های طولانی را طی می‌کنند با توجه به خستگی باید بیشتر مراقب باشند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار