تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۸۹۱۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادارات و مدارس پنج شهرستان خوزستان در ۲۸ مهر ماه تعطیل شدند
 مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: تمامی ادارات ، مدارس و مراکز آموزشی پنج شهرستان در استان خوزستان روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه تعطیل اعلام هستند.

سعید رضوانی  اظهار داشت : به دستور استاندار خوزستان و به منظور خدمات دهی بیشتر به زائران بازگشتی از عتبات عالیات تمامی ادارات و مدارس شهرستانهای خرمشهر، آبادان، دشت آزادگان، حمیدیه و اندیمشک در روز یکشنبه هفته آیتنده تعطیل هستند.

وی گفت: دستگاه‌های امداد رسان مانند اورژانس، آتش نشانی، بیمارستان‌ها و دیگر سازمانهای خدماتی حساس تعطیل نیستند و به مردم خدمات ارائه می دهند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان همچنین گفت: ادارات و مدارس سایر شهرستانها از جمله اهواز در روز یکشنه دائر هستند و کارمندان و دانش آموزان می بایست در محل کار و تحصیل خود حاضر شوند.

رضوانی اضافه کرد: از امروز روند بازگشت زائران عتبات عالیات از طرق مرزهای شلمچه وچذابه شدت یافته است وپیش بینی می شود تعداد این زائران در روزهای آتی چند برابر شود به همین دلیل استاندار خوزستان تصمیم گرفت تا شهرهای یاد شده را تعطیل کرده تا خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی متناسب با شان آنان انجام شود.

وی گفت: خوشبختانه تمامی امکانات استان برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی بسیج شده و هیچ‌گونه مشکلی در روند ارائه خدمات به آنان وجود ندارد.

 استان خوزستان ۲  پایانه مرزی شلمچه و چذابه در مرز عراق را دارد و سالانه بیش از یک میلیون نفر از طریق این ۲ پایانه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم عتبات عالیات می شوند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار