تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۸۹۲۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هدف ما حضور در مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان است
  سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: تلاش می‌کنیم در رقابت‌های امسال لیگ برتر بهترین نتیجه را کسب کنیم و در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حاضر شویم.

 ملک محمد بویری چهارشنبه بعد از پیروزی تیمش مقابل آریوبرزن بهبهان از سری رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی اظهار داشت: این دوره از مسابقات به لحاظ کیفی و کمی نسبت به سال‌های گذشته در سطح بهتری برگزار شد و تمام تیم‌ها برای برد وارد میدان می‌شوند.

وی با بیان اینکه در پنج سال گذشته عملکرد موفقی در لیگ برتر داشتیم و امسال سعی کردیم با یک تیم جوان وارد مسابقات شویم گفت: عملکرد ما روز به روز در حال پیشرفت است و تلاش می‌کنیم به اهداف خود برسیم.

سرمربی سینا صنعت ایذه گفت: هدف ما در مرحله اول صعود به دور نهایی بوده و تلاش می‌کنیم در ادامه کار کشتی‌های خوبی به نمایش بگذاریم. از عملکرد کشتی گیرانم در این دیدار راضی هستم و امیدوارم در آینده شاهد عملکرد بهتری از تیم سینا صنعت باشیم.

وی با اشاره به این که ما تنها در یک وزن باخت داشتیم گفت: در وزن ۵۵ کیلوگرم از امید احمدی کشتی‌گیر نوجوان خود استفاده کردیم که برای اولین بار در یک رویداد رسمی و بزرگ روی تشک می‌رفت و باخت او در مقابل یک کشتی‌گیر بزرگسال طبیعی بود.

بویری با بیان اینکه سعی می‌کنیم از حیثیت کشتی فرنگی خوزستان دفاع کنیم، گفت: در این فصل از کشتی‌گیران بومی و غیربومی خوبی استفاده کردیم همچنین آموییان کشتی گیر ارمنستانی و دارنده مدال طلای جوانان و امیدهای جهان را به خدمت گرفتیم.

وی افزود: خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور است و تعداد کشتی‌گیران این استان به قدری است که برای تیم‌های دیگر به میدان می‌روند.

دیدار تیم‌های سینا صنعت ایذه و آریوبرزن بهبهان با نتیجه ۹ بر یک به سود سینا صنعت به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار