تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۸۹۲۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۷ واحد صنعتی در خوزستان به چرخه تولید بازگشتند
  مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۷ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان دوباره راه اندازی و به چرخه تولید بازگشتند.

اخلاق محمدیان  بیان کرد: این تعداد واحد تولیدی به دلیل مشکلاتی که در تامین مواد اولیه و نقدینگی داشتند تعطیل شده بودند که با حمایت دولت و پرداخت تسهیلات دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

وی گفت: راه اندازی تعداد بیشتری از واحدهای تولیدی راکد در استان دربرنامه کاری این شرکت است و تکمیل و افتتاح واحدهای صنعتی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز در اولویت کاری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان افزود : همچنین از ابتدای امسال تا کنون ۳۳ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسیدند که راه اندازی این تعداد واحد باعث اشتغال ۴۱۸ نفرشده است.

وی گفت: برای راه اندازی این تعداد واحد صنعتی ۳۳ هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمدیان ادامه داد: در این مدت نیز ۶۰ قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین با مساحت ۱۷ هکتار در شهرک‌های صنعتی استان به متقاضیان واگذار شده است.

در استان خوزستان ۳۴ شهرک و ۳۹ ناحیه صنعتی وجود دارد که در ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی واگذاری زمین به متقاضیان صورت می‌گیرد و بقیه در حال احداث و تکمیل زیرساخت‌های اولیه هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار