تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۸۹۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیش از ۳۰ هزار قرص نان برای زائران تولید و توزیع‌ شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با مشارکت اتحادیه نانوایان شهرستان اهواز تاکنون بیش از ۳۰ هزار قرص نان برای زائران کربلا و نجف تولید و توزیع‌ شده که این‌ها تنها بخشی از خدمات صورت گرفته در طول این مدت است.
  خدا رحم امیری‌زاده با بیان این‌ که  سهم مواکب مستقر در مرز چذابه و خرمشهر از میزان سهمیه اختصاص‌ یافته 239 تن آرد خام است اظهار داشت: مقدار 89 تن آرد خبازی نیز توسط ستاد اربعین به کشور عراق ارسال و میان مواظب ایرانی جهت پخت نان توزیع شد.

وی با اشاره به تجربیات صورت گرفته در سیل فروردین‌ماه استان خوزستان و مشارکت و همکاری با شرکت صنعتی تک نان جنوب عنوان کرد: مجدداً با مذاکرات صورت گرفته یک هزار و 500 تن آرد به این شرکت ارسال و تاکنون تعداد 780 هزار قرص نان استاندارد باقابلیت نگه‌داری طولانی‌مدت نسبت به سایر نان‌ها میان مواظب مستقر در مرز و کشور عراق توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ادامه داد : با مشارکت اتحادیه نانوایان شهرستان اهواز تاکنون بیش از 30 هزار قرص نان برای زائران کربلا نجف تولید و توزیع‌ شده که این‌ها تنها بخشی از خدمات صورت گرفته در طول این مدت است چرا که تا پایان مراسم اربعین این خدمات به‌صورت پیوسته و شایسته ادامه دارد.

امیری‌زاده با اشاره به استقرار مواکبی در شهرستان شوش، سهمیه اختصاص‌ یافته برای این شهرستان در روز اربعین را 50 تن آرد خبازی اعلام کرد افزود: مردم استان خوزستان همانند خادمان اهل‌بیت(ع) در طول این مدت با دل و جان آماده پذیرایی از زائران گرامی هستند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار