تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۸۹۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارکنان نیروی انتظامی با نذر خدمت به مرزها آمده‌اند
معاون اجتماعی ناجا گفت: کارکنان نیروی انتظامی داوطلبانه، با انگیزه و روحیه بالا به عنوان نذر خدمت به مرزها آمده‌اند و با خضوع و خشوع به زوار اباعبدلله الحسین (ع) خدمت رسانی می‌کنند.
 سردار احمد نوریان در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران با تقدیر از مردم ولایی و شهیدپرور استان خوزستان که بار دیگر مسئولیت پذیرایی و مشایعت زوار اربعین حسینی را برعهده دارند، اظهار داشت: در مرزهای شلمچه و چذابه نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی دقیق و پیش بینی تمهیدات لازم برای برقراری نظم، امنیت و تسهیل تردد خدمات رسانی مطلوبی تحت نظارت فرمانده انتظامی خوزستان به زائران ارائه شد و به خوبی توانست این حرکت عظیم را هدایت و راهنمایی کند.

وی با بیان این‌که در مجموع 36 درصد از کل زائران از مرزهای شلمچه و چذابه تردد داشتند، گفت: تاکنون در مرزهای خوزستان هیچ مشکلی خاصی پیش نیامده و البته مسئله کوچکی در تردد زائران به وجود آمده بود که با درایت مسئولان برطرف شد.

معاون اجتماعی ناجا با بیان این‌که اکنون بازگشت زائران پررنگ تر شده است،‌ تصریح کرد: زائران هنگام بازگشت حتما قبل از رانندگی به دلیل خستگی در مواکب استراحت کنند و حین تردد در محورهای مواصلاتی به توصیه‌های پلیس و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی داوطلبانه، با انگیزه بالا و روحیه بشاش به عنوان نذر خدمت به مرزها آمده‌اند و با خضوع، خشوع و تکریم به زوار اباعبدلله الحسین (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

سردار نوریان ادامه داد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نیز ضمن اطلاع‌رسانی به موقع اخبار، توصیه و هشدارها، محدودیت‌های ترافیکی و دیگر موارد با تبلیغات محیطی گسترده پیام‌های آموزشی ارزشمندی را به زائران اربعین حسینی انتقال داده تا از این طریق نقشی در این همایش بزرگ داشته باشد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار