تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۱۸۹۲۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فشردگی مسابقات در کیفیت لیگ اثرگذار است
 سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد خوزستان گفت: فشردگی مسابقات در کیفیت لیگ اثرگذار است و تا حدی جذابیت رقابت‌ها را کاهش می‌دهد.

 کامران حجتی روز چهارشنبه پس از پیروزی تیمش برابر رعد پدافند نوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از ملی‌پوشان جوان ما درگیر مسابقات امیدهای جهان هستند به آنها استراحت دادیم اما با استفاده از افراد دیگر توانستیم هشت بر ۲ پیروز میدان شویم.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ به صورت مجتمع در چهار هفته برگزار می‌شود گفت: معتقدم لیگ زمانی پویا خواهد شد که مسابقات آن هر هفته برگزار شود اگرچه با توجه به تقویم ورزشی رویدادهای بین‌المللی، فدراسیون ناگزیر شد مسابقات را به شکل مجتمع برگزار کند.

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد خوزستان در خصوص عملکرد عظیم گرمسیری کشتی‌گیر تیمش گفت: گرمسیری چند روز پیش در مسابقات قهرمانی کشور کشتی گرفته بود و بدنش خسته بود اما با توجه به نیاز تیم او را در ترکیب قرار دادیم البته معتقدم که داور می‌توانست به حریفش اخطار دهد اما صرف‌نظر کرد و این موضوع باعث باخت گرمسیری شد.

وی با بیان اینکه ابتدا برای صعود به مرحله بعد رقابت ها تلاش می‌کنیم گفت: در این فصل از رقابت‌ها تمام قهرمانان کشتی فرنگی ایران حضور دارند و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند اما با این وجود به دنبال کسب سهمیه جام باشگاه‌های جهان هستیم.

حجتی افزود: خوزستان از کشتی‌گیران فرنگی کار جوان بااستعدادی دارد که می‌توانند کمک بسیاری به تیم‌های ملی کنند. در این فصل از تمام ظرفیت کشتی فرنگی خوزستان بهره می‌گیریم.

دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد خوزستان و رعد پدافند نوشهر با نتیجه هشت بر ۲ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار