تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۸۹۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم کشتی فرنگی رعد پدافند خوزستان:
مبارزه با کشتی‌گیران خوزستانی کار سختی است
 سرمربی تیم کشتی فرنگی رعد پدافند خوزستان گفت: رقابت با کشتی‌گیران خوزستانی آن هم در اهواز کار سختی است و ما از این بابت بدشانس بودیم.

 مجید رمضانی چهارشنبه پس ازشکست برابر دانشگاه آزاد خوزستان اظهار داشت: در این رقابت‌ها از یک سری کشتی‌گیران جوان و سرباز استفاده کردیم تا آنها را محک بزنیم. به خوبی می‌دانیم که خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور است لذا از بازیکنان این استان در تیم خود استفاده کردیم.

وی گفت: شکست در هفته اول مسابقات طبیعی است اما از کشتی‌گیران خوزستانی تیممان بیشتر انتظار داشتیم، ۲ کشتی‌گیر ما در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بودند از آنها استفاده نکردیم و این موضوع در نتیجه تیم ما موثر بود.

سرمربی تیم رعد پدافند گفت: تلاش می‌کنیم با برطرف کردن نقاط ضعف‌مان، هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم و حریفان را به زحمت اندازیم.به یقین ما نیز مثل سایر حریفان در هر بازی به دنبال برد هستیم اما باید بپذیریم که بضاعت تیم ما همین قدر است .

وی در خصوص کشتی‌گیران خوزستانی گفت:سطح مسابقات انتخابی در خوزستان همچون مسابقات قهرمانی کشور است لذا باید بپذیریم که رقابت با کشتی‌گیران مطرح استان سخت است، با این وجود ناامید نمی شویم و کار خود را دنبال می‌کنیم.

رمضانی در خصوص عملکرد داوران در این مسابقات گفت: روی ۲ صحنه به داوری اعتراض داشتیم و جالب اینکه بعد از پایان بازی تمام مسئولان حرف ما را تایید کردند.

وی افزود: اگر کادر فنی تیم ملی در مسابقات حضور داشته باشند انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود البته نباید فراموش کنیم که کادر فنی سال شلوغی را در پیش دارد و تمام تمرکز آنها روی مسابقات المپیک است.

دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و رعد پدافند نوشهر با برتری هشت بر ۲ دانشگاه آزاد به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار