تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۸۹۲۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقابل دیدنی یاران نکونام و تیم رسانه خوزستان
 نکونام و یارانش در دیداری دوستانه برابر تیم رسانه خوزستان به برتری رسیدند.

 تیم فوتبال رسانه خوزستان امشب، (24 مهرماه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم باشگاه فولاد خوزستان رفت.

جواد نکونام، ایمان مبعلی، آرش افشین، علی بداوی، مهدی هاشمی‌نسب، ایمان برون، محمود حاجی‌پور، ناصر چالشتری، میثاق دهقانی، محمود صالحی، هوشنگ لوینیان و علی اسکندری برای فولاد در این دیدار به میدان رفتند.

یاسین اقبال، محسن بابادی، سهیل احیایی، محمدامین ناصرین، رحیم بهادری، محمدعلی میراب‌زاده، محمد حریصی، فاضل میناوی‌زاده، محمود عمیره، هوشنگ نوبخت، سعید شریفی، افشین گودرزی، مهزیار نیکخواه، عزیز عباسی و نوید عسکری‌نیا نیز با هدایت فرهاد عجمیان به عنوان تیم رسانه در این دیدار رو در روی فولاد قرار گرفتند.

در این دیدار دو تیم یک بازی زیبا، جذاب و پایاپای را در محیطی صمیمی و با حضور علاقه‌مندان به فوتبال به نمایش گذاشتند.

دو تیم در این بازی، بارها دروازه‌های یکدیگر را تهدید کردند. سعید شریفی و محمود حاجی‌پور به صورت چرخشی برای تیم رسانه در این بازی درون دروازه بودند که هر دو بارها مقابل بازیکنان فولاد از جمله نکونام و مبعلی واکنش‌های خوب و به موقعی از خود نشان دادند.

در این دیدار، نکونام، مبعلی، افشین و هاشمی‌نسب نشان دادند که همچون گذشته آماده هستند؛ نکونام و مبعلی در این بازی با سانترهای بسیار دقیق خود چندین بار دروازه تیم رسانه را تهدید کردند و باعث وجد هواداران شدند.

این دیدار دوستانه در پایان با حساب ۳ بر یک به سود تیم باشگاه فولاد به پایان رسید.

از حواشی این دیدار می‌توان به حضور سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد در ورزشگاه اشاره کرد. او از نزدیک نظاره‌گر مسابقه بود و بین دو نیمه نیز با دو تیم عکس یادگاری گرفت و به تک تک بازیکنان خسته نباشید گفت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار