تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۸۹۲۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیش از یک هزار اکیپ‌ امداد جاده‌ای به خودروهای زائران خدمات می‌دهند
  مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت : یک هزارو ۳۶۰ اکیپ‌ امداد جاده‌ای، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی، موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس به صورت کامل ۲۴ساعته آماده ارائه خدمات رسانی به زائرانی است که با خودروی شخصی به سمت مرزها حرکت کرده‌اند.

فرشاد مقیمی با اشاره به بررسی کیفیت خدمت‌رسانی حوزه خدمات پس از فروش و نحوه اجرای طرح ویژه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت : اکیپ‌های امدادی در شهرهای اهواز، سوسنگرد، بستان و مناطق «عین‌دو» و «کوت‌ سیدنعیم» و همچنین چادر تعمیرگاهی شهر چذابه مستقر هستند .

مقیمی ادامه داد : یکی از مشکلات عمده رانندگان هنگام بازگشت از کشور عراق در سال‌های اخیر، فراموشی موقعیت پارک خودرو در پارکینگ‌های منطقه، به دلیل وسعت چند کیلومتری آن بوده که با ساخت اپلیکیشن ایساکو، این مشکل زائران برطرف شده است .

وی گفت : افزوده شدن این گزینه امکان ثبت و ذخیره محل پارک خودرو را بر روی نقشه فراهم می‌سازد و کاربر می‌تواند با استفاده از آن محل پارک خودروی خود را «مسیریابی» و یا محل پارک را از طریق نرم‌افزارهای پیام‌رسان، ایمیل و ... با دیگران به اشتراک بگذارد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو خاطرنشان کرد : شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، همه ساله طرح‌های مختلف خدماتی را در ایام خاص سال ، تعطیلات نوروزی، مراسم ارتحال امام، تعطیلات عید سعید فطر، تعطیلات تابستانی، خدمت‌رسانی به زایران اربعین حسینی(ع) و ... را به منظور رفاه حال مشتریان این شرکت برگزار می‌کند و مدیران ارشد این شرکت با نظارت مستقیم بر اجرای طرح‌ها، سعی در ارائه خدماتی با کیفیت و استاندارد به ذی‌نفعان خود دارد.

مقیمی در توصیه به رانندگان افزود : هموطنان گرامی در صورت نیاز به هر گونه خدمات در حین این سفر معنوی، می‌توانند با مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و یا از طریق اپلیکیشن ایساکو، از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

وی از فعالیت گروه های امدادی در ایام پیاده روی اربعین حسینی گفت و افزود : حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در طرح «خیمه زدیم راه را...» با در اختیار داشتن نزدیک به ۱۰۰ نمایندگی و فروشگاه مجازدر ایام پیاده روی اربعین تا ۳۰ مهر ماه خدمات امدادی ارائه می دهد.

به گزارش ایرنا مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به همراه هیاتی از مدیران حوزه خدمات پس از فروش، به منظور نظارت بر حسن اجرای طرح «خیمه زدیم راه را...» به همراهی گروهی از مدیران ارشد این مجموعه از روند خدمات رسانی در مسیر مرز چذابه در استان خوزستان بازدید کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار