تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۸۹۲۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۱۰۰ برگ گذر موقت برای زائران اربعین در خوزستان صادر شد
  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون یک هزار و ۱۰۰ برگ گذر موقت برای زائران اربعین حسینی در خوزستان صادر شد.

 سردار حیدر عباس زاده پنجشنبه در نشست ستاد اربعین با حضور وزیر کشور در فرمانداری خرمشهر با اشاره به راه اندازی سامانه صدور برگ تردد در مرز شلمچه افزود:

در این مدت علاوه  بر صدور برگ تردد از خروج ۱۸۳ فرد ممنوع الخروج از کشور جلوگیری شد.

وی با اشاره به تامین امنیت موکب ها در مرزهای شلمچه و چذابه گفت: از ابتدای موکب ها و توقفگاه ها همچنین در مرزها چیدمان بسیار خوبی با توجه به شرایط امنیتی استان انجام شده و خوشبختانه تاکنون کوچکترین حادثه امنیتی، انتظامی و ترافیکی در سطح خوزستان پیش نیامده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام سه باند قاچاق سلاح در خوزستان خبر داد و گفت: روز گذشته ( چهارشنبه)سه باند قاچاق اسلحه در این استان شناسایی و متلاشی شدند و تعداد ۱۰۰ قبضه اسلحه  غیرمجاز، ۲۰ قبضه اسلحه جنگی همچنین هفت هزار و ۴۰۰ فشنگ از آنها کشف و ضبط شد.

وی در ادامه گفت: در زمینه کنترل و ممانعت از خروج مواد مخدر نیز ۱۰۰ مامور در هر ۲  مرز خوزستان مسقر شدند و ۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر همچنین ۲ هزار و ۲۷۸عدد  انواع قرص روانگردان کشف کردند و ۱۹۴ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار عباس زاده شمار شرکت کنندگان در همایش پیاده روی اربعین شهرهای اهواز و دشت آزادگان را ۱۵۰ هزار نفر بیان کرد و گفت: به منظور تامین نظم و امینت و کنترل ترافیک یک گروه یکهزار نفری از ماموران نیروی انتظامی بسیج شدند.

وی گفت: از ابتدای ماه تاکنون  ۱۵۰ هزار خودرو وارد استان خوزستان شده و بیش از ۲۰۰ هزار خودرو نیز خارج شدند ضمن اینکه در این مدت حتی یک مورد سرقت خودرو هم گزارش نشد.

با نزدیک شدن به روز اربعین موج دوم حرکت زائران از مرزهای شلمچه و چذابه آغاز شده است.

 در مرز شلمچه ۴۰۰ موکب از میدان مقاومت تا پایانه شلمچه به زائران خدمات رسانی می کنند.

 شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر مهمترین گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار