تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۱۸۹۳۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای خدمات‌رسانی به زائران درمسیر برگشت از مرزچذابه؛
تیم واکنش سریع آتش نشانی اهواز در جاده حمیدیه مستقر شد
 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تیم واکنش سریع این سازمان برای تامین ایمنی مسیر برگشت زائران حسینی از امروز تا ۲۹ مهرماه برای خدمات‌رسانی به زائران در مسیر اهواز-حمیدیه، در این محور حضور خواهند داشت.

ابراهیم قنبری بیان کرد: تیم واکنش سریع آتش‌نشانی شامل تجهیزات آتش‌نشانی  و امداد و نجات جاده ای است تا در زمان وقوع حادثه احتمالی در کمترین زمان امکان امدادرسانی را داشته باشند.

وی گفت: در این تیم ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه امداد جاده‌ای به همراه هشت نفر نیروی واکنش سریع در نظر گرفته شده است.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  اظهار داشت: با توجه به ترافیک سنگین برگشت زائران حسینی توصیه می شود رانندگان برای حفظ سلامتی خود و مسافران با سرعت مطمئن و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کرده و از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

قنبری ادامه داد: از رانندگان تقاضا داریم که استراحت کافی را داشته باشند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی خودداری کنند.

به گفته رییس پلیس راه استان خوزستان با آغاز پیک بازگشت زائران از عتبات عالیات به کشور ، خستگی زائران در راه بازگشت ، عامل اصلی تصادفات در مرزهاست.

هر ساله هزاران نفر از کشورهای مختلف دنیا در مراسم با شکوه اربعین حسینی شرکت می کنند.مرزهای چذابه و شلمچه ۲ گذرگاه رسمی و بین المللی تردد زائران اربعین حسینی است.

بر اساس تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران و نیز تقویم عراق، ۲۷ مهر روز اربعین است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار