تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۸۹۳۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فدراسیون به ۲ بازیکن اصلی ما اجازه بازی نمی‌دهد
 سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان گفت: در حق تیم ما اجحاف شده و فدراسیون به دو بازیکن اصلی ما اجازه بازی در لیگ برتر را نداده است.

  فاطمه دغاقله پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برابر زاگرس شیراز، اظهار کرد: ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم. در هفته‌های اول و دوم، دو بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم و امیدوارم فدراسیون هر چه سریع‌تر کارهای مربوط به صدور مجوز این دو بازیکن را صادر کند تا بتوانیم در هفته‌های آینده با یک تیم کامل در لیگ شرکت کنیم.

وی ادامه اداد: در حق تیم ما اجحاف شده و فدراسیون به دو بازیکن اصلی ما اجازه بازی نداده است. ورزش بانوان در حال محدود شدن است، در حالی که تنها منبع درآمدی برخی بازیکنان، بازی کردن در همین لیگ برتر است. بانوان فوتبالی هیچ درآمدی به جز بازی در لیگ برتر ندارند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان درباره مشکل دو بازیکنی که نتوانستند تاکنون برای این تیم به میدان بروند، عنوان کرد: با توجه به این که این بازیکنان در رقابت‌های استانی شرکت کرده بودند، فدراسیون به آن‌ها اجازه بازی در لیگ برتر را نمی‌دهد و خواهش من از فدراسیون این است که در آیین‌نامه‌های مربوط به بانوان بازنگری و به بانوان بیشتر توجه کند. به نظر من در حق بسیاری از بانوان اجحاف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: واقعا در فوتبال بانوان کشور با کمبود بازیکن مواجه هستیم. تیم آویسا خوزستان دو روز مانده به آغاز لیگ برتر بسته شد و به همین دلیل بازیکنان خوب این تیم در لیگ دسته یک کشور جذب تیم‌های دیگر شدند.

دغاقله گفت: امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ در آیین‌نامه خود بازنگری داشته باشند تا بازیکنان ما مجوز بازی را به دست بیاورند. در هر صورت اگر این موارد درست نشود، کیفیت لیگ نیز پایین می‌آید.

وی بیان کرد: امروز ابزار من برای بازی ناقص بود و تمام تیم را در اختیار نداشتم. ما با بازیکنان کم سن و سال در لیگ حاضر شده‌ایم و در حال حاضر بازیکنان ثابت ما متولد ۸۰ تا ۸۳ هستند و زمان می‌برد تا بتوانیم به صورت حرفه‌ای در لیگ کار کنیم. به هر حال برای این که بازیکنان‌مان بتوانند توانایی‌هایشان را نشان دهند، نیاز به زمان داریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار