تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۸۹۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترافیک در مرزهای چذابه و شلمچه پرحجم اما روان است
  رییس پلیس راه خوزستان گفت: ترافیک در مرزهای چذابه و شلمچه به ویژه در مسیر بازگشت زائران پرحجم اما روان است و مشکلی در جاده‌های خوزستان وجود ندارد.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار داشت: درهمه محورها به ویژه اهواز به چذابه و اهواز به شلمچه هیچ گونه گره ترافیکی و کندی در تردد خودروها وجود ندارد.

وی خستگی و خواب آلودگی را یکی از علل اصلی حوادث رانندگی برای زائران بازگشته از سفر کربلا عنوان کرد و گفت:بیش از ۹۰ درصد حوادث رانندگی به علت خواب آلودگی رخ می‌دهند که البته جاده ها نیز ظرفیت این حجم از تردد را ندارند.

سرهنگ دولتشاهی به زائران توصیه کرد: هنگام بازگشت استراحت کافی داشته باشند و عجله نکنند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: دیروز در جاده حمیدیه و آبادان‌-‌ماهشهر چند تصادف منجر به فوت به علت خستگی و خواب آلودگی رخ‌داده است.

وی بیان کرد: اتوبوس در۲ پایانه چذابه و شلمچه به تعداد لازم وجوددارد و تعدادی اتوبوس از سپاه پاسداران و نفت نیز برای اعزام زائران به صورت رایگان به اهواز فعالیت می‌کنند که این موضوع باعث شده ایستایی در پایانه‌ها نداشته باشیم.

از ابتدای ماه صفر تاکنون سه میلیون و ۴۰۰ هزار زائر از مرزهای چهارگانه کشور راهی عتبات عالیات شدند و ۲ میلیون نفر نیز به کشور بازگشتند.

 حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای چهارگانه کشور که از اول ماه صفر آغاز شده همچنان ادامه دارد.

چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر ۲ گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار