تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۸۹۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اربعین حسینی بر غول های رسانه ای مخالف غلبه کرد
  امام جمعه دزفول اربعین حسینی را رسانه ای قدرتمند و اثرگذار خواند و گفت: این رسانه قدرتمند بر غول های رسانه ای دنیا چیره شده است.

 حجت الاسلام سید محدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین صرفا یک راهپیمایی ۸۰ کیلومتری بین نجف و کربلا نیست بلکه یک جریان گسترده و اثرگذار است.

وی اربعین را جلوه ای از قیام امام حسین دانست و افزود: اربعین اسلام را زنده و همه دنیا را متوجه خود کرده است.

امام جمعه دزفول ادامه داد: هرچه اربعین را باشکوه تر برگزار کنیم در معرفی جهانی امام زمان (ع) تلاش کرده ایم و راهپیمایی اربعین رزمایش و گردهمایی آخرالزمان است.

وی باتقدیر از دست اندرکاران بزرگداشت اربعین در موکب و ستاد اربعین درفول افزود: لازم است بیلان کاری از این خدمات گسترده به مردم داده شود.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه هدفگذاری اربعین باید منجر به شکل گیری امت واحده اسلامی شود، اظهار داشت: همبستگی اجتماعی مسلمانان از طریق اربعین باید رقم بخورد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی درخصوص تحولات منطقه گفت: یک تحلیلگر عرب می گوید ایران تحریم ها را پشت سر گذاشته و نفت ایران به چین و سایر کشورها صادر می شود ولی وضعیت عربستان بسیار سخت شده و آمریکا مذاکره با ایران را گدایی می کند.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به دستگیری یکی از فعالان رسانه ای ضد انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: این دستگیری طی یک عملیات پیچیده انجام شد؛ دستگیری وی از این نظر اهمیت دارد که نیروهای امنیتی ایران توانستند بینی سرویس های امنیتی استکبار را به خاک بمالند.

وی با اشاره به دستگیری ریگی، توقیف نفتکش انگلیسی، نشاندن پهپاد آمریکایی، ساقط کردن مدرن ترین پهپاد آمریکا و نابودی داعش افزود: این اقدامات نشان از قدرت ایران در جهان است.

وی با تاکید بر لزوم ایستادگی درمقابل فشارهای آمریکا ادامه داد: شکسته شدن بلوک غرب از بلوک شرق گسترده تر خواهد بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر مبارزه مستمر با فساد گفت: بدون تردید پیشگیری از درمان در موضوع فساد بهتر و کم هرینه تر خواهد بود.

امام جمعه دزفول تعطیلی تعدادی از قلیان سراها در این شهر اظهار داشت: هیچ مجوزی برای استعمال قلیان در مراکز و رستوران ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قلیان به نیروی انسانی کشور آسیب می زند، افزود: کارشناسان با اظهارنظر درخصوص مضرات استعمال قلیان جوانان و خانواده ها را آگاه کنند.

حجت الاسلام اعتراض نسبت به تعطیلی مراکز عرضه قلیان را بی مورد دانست و گفت: گویی برخی در استعمال قلیان منفعتی دارد که اینگونه اعتراض می کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار