تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۸۹۳۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیاده‌روی اربعین نمایش جلوه‌ای از ظهور است
  امام جمعه گتوند با اشاره به پیاده‌روی میلیونی عزاداران اربعین حسینی گفت: حماسه پیاده‌روی اربعین تجلی و نمایش زیبای جلوه‌ای از ظهور است.

حجت الاسلام اسماعیل اسدپور در خطبه‌های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان با اشاره به حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی افزود: این پیاده روی و پذیرایی مردم از زائران جلوه ای از جمال حسینی است که مردم در این عرصه می بیند.
امام جمعه گتوند به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص پیاده روی میلیونی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اگر با هم باشیم عزتی برای اسلام دست می دهد و این پیاده روی رزمایش و مبارزه طلبی مسالمت آمیز جهان اسلام بویژه شیعیان و کسانی بود که در دل آنها محبت اهل بیت(ع) است.
حجت الاسلام اسدپور گفت:کسانی که عاشق جوانمردی و رشادت بودند، به عشق جوانمردی و آزادگی و شجاعت امام حسین(ع) و یاران باوفایش برای این پیاده روی آمدند، باید قدر این ارزش را بدانیم.

وی گفت: موکب شهدای شهرستان گتوند  با حضور و خدمت رسانی مردم تمام مناطق گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و روستاهای شهرستان به زائران مایه دلگرمی و افتاخار است که  امیدواریم این همدلی در اربعین برای توسعه و پیشرفت شهرستان نیز ادامه داشته باشد.
امام جمعه گتوند در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب دردیدارعمران خان نخست وزیر پاکستان با ایشان اشاره کرد و گفت: عربستان هیچ اراده ای برای مذاکره ندارد چون تحت اشراف، تسلط و جیره خوار آمریکا است.
حجت الاسلام اسد پور افزود:اگر عربستان با منطق و گفتمان منطقه ای بیاید، ایرانی مخالفتی ندارد، ولی وقتی سردمداران عربستان از آمریکا و فرانسه و غرب دستور می گیرند، چنین مذاکره ای فایده ندارد.
وی اضافه کرد: راه  مذاکره ایران و عربستان از یمن می گذرد ، اگر آنان می خواهند مذاکره کنند دست از کشتار زنان و کودکان یمنی بردارند.
امام جمعه گتوند به دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار اشاره کرد و گفت: برقراری آتش بس به صورت کلی در تمام مناطق و توقف حمله ها و هجمهها، ارسال کمک های فوری انسان دوستانه و پزشکی در یمن، از سرگیریگفت و گوی ملی یمنی  و تحت هدایت مردم و نمایندگان یمن و تشکیل دولت فراگیر وحدت ملی از جمله پیش زمینه های مذاکره است. 
حجت الاسلام اسدپور در پایان با اشاره به پوشش مناسب رویدادها و برنامه های شهرستان گتوند در رسانه ها افزود: آیین پیاده روی اربعین حسینی تا امامزاده محمد بن زید(ع) نیز در این شهرستان متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار