تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۸۹۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲سایت مخابراتی روستایی و یک پرتابل سیار درخوزستان راه‌اندازی شد
 مدیر شرکت مخابرات منطقه خوزستان گفت: ۲ سایت همراه اول روستایی و یک پرتابل سیار و اضطراری در سه روستای استان راه اندازی شدند.

رحیم فلاح زاده بیان کرد: سایت‌های همراه اول روستایی در روستاهای نوتروکی شهرستان ایذه و رغیوه شهرستان شوش راه اندازی شدند و یک پرتابل سیار و اضطراری در روستای فنیخی شهر بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان نصب شد.

وی گفت: نصب و راه اندازی این سایت‌ها در دو روز گذشته و با استفاده از ۱۱ میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات ایران انجام شد.

مدیر شرکت مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: نصب این سایت‌ها به منظور توسعه شبکه ارتباطی و گسترش پوشش شبکه همراه اول در این روستاها انجام گرفته است، سایت روستای نوترکی شهرستان ایذه با تکنولوژی ۲G و سایت روستای رغیوه شوش با تکنولوژی ۲Gو ۳G نصب و راه اندازی شده اند.

فلاح زاده بیان کرد: با راه اندازی سایت همراه اول در روستای نوترکی ساکنان این روستا از نعمت استفاده از تلفن همراه برخوردار شدند و با بهره برداری از سایت پرسرعت روستای رغیوه در شوش علاوه بر گسترش پوشش آنتن دهی، ساکنان این روستا می‌توانند از خدمات دولت الکترونیک استفاده کنند.

نصب پرتابل سیار با بالاترین تکنولوژی در مسیر زائران حسینی

عضو ستاد اربعین شرکت مخابرات ایران ادامه داد: با توجه به افزایش حجم تردد در مرز چذابه و به منظور ارائه خدمات شبکه همراه و دیتای مطلوب و ارائه خدمات بیشتر به زائران امام حسین (ع) با وجود پایداری شبکه ارتباطی درمرز چذابه پرتابل سیار اضطراری و پشتیبان همراه اول در روستای فنیخی شهر بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان نصب شد تا زائران بدون دغدغه از بهترین کیفیت شبکه ارتباطی همراه اول در این روزهای پایانی مراسم با شکوه اربعین حسینی استفاده کنند.

به گفته مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان در مراسم پیاده روی اربعین امسال ۲۷ سایت مخابراتی ثابت و سیار در مسیر مرزهای چذابه و شلمچه نصب و راه اندازی شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار