تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۸۹۳۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در اهواز برگزار شد
 هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور با سه برد برای نمایندگان خوزستان پیگیری شد.

 هفت پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور جمعه شب برگزار شد که تیم های فولاد خوزستان، ملی حفاری و نفت اهواز برابر حریفانشان به برتری رسیدند.

در این هفته از رقابت ها تیم های فولاد خوزستان و امید گناوه به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. 

تیم ملی حفاری نیز در اهواز به مصاف تیم پارس برازجان رفت که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید همچنین تیم نفت اهواز در خانه با نتیجه یک بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد.

هم اکنون تیم فولاد خوزستان با سه امتیاز در مکان نخست گروه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور جای گرفته است. 

در این هفته تیم عمران نیرو اندیمشک دیگر نماینده استان استراحت داشت.

لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور با حضور ۳۳ تیم در پنج گروه برگزار می شود که چهار تیم خوزستانی فولاد خوزستان، عمران اندیمشک، نفت اهواز و ملی حفاری در این رقابت‌ها حضور دارند.

تیم فولاد خوزستان که سابقه قهرمانی در این رقابت ها را دارد فصل گذشته نتوانست روی سکو قرار گیرد که این موضوع انگیزه بازیکنان فولاد را برای کسب قهرمانی بیشتر می کند.

تیم فوتبال نفت اهواز دیگر نماینده خوزستان فصل گذشته در گروه خود عنوان ششم این رقابت ها را به خود اختصاص داد و نتوانست به مراحل بالاتر صعود کند.

مسابقات در دور اول به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و از هر گروه ۲ تیم و در جمع ۱۰ تیم به مرحله دوم صعود می کنند. با توجه به اردوهای و مسابقات تیم ملی ،این دوره از مسابقات آخر شهریور امسال آغاز شد.

مرحله دوم به صورت مجتمع در۲ گروه پنج تیمی برگزار و از هر گروه ۲ تیم به مرحله پایانی صعود می کنند تا در این دوره تیم های قهرمان و نایب قهرمان مشخص شود؛ تیم های انتهای جدول از هرگروه به مسابقات مناطق فصل آتی سقوط می کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار