تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۸۹۳۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری زن سارق تلفن همراه در شلمچه با ۹۶ دستگاه
 فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک زن سارق با ۹۶ دستگاه تلفن همراه سرقتی در پایانه مرزی شلمچه خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در راستای تامین امنیت زائران اربعین حسینی، پلیس آگاهی و ماموران یگان ویژه در عملیاتی مشترک خانمی که تعداد ۹۶ دستگاه تلفن همراه زائران را در کشور عراق سرقت کرده بودند، شناسایی و هنگام ورود به کشوردستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از وسایل ۹۶ دستگاه تلفن همراه که از زائران ایرانی در کشور عراق سرقت کرده بود و قصد فروش آنها در کشور داشته را کشف کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهم سابقه ۳۰ فقره سرقت در پرونده شوم خود داشت، تصریح کرد: نیروی انتظامی بر ای برقرای امنیت زائران با بکارگیری تمام توان و تجهیزات تا بازگشت آخرین زائر به کشور تمهیدات لازم اندیشیده و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب اهداف خود را اجرایی کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: تدابیر لازم به رئیس پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر ابلاغ شده کلیه مالباختگان که در کشور عراق توسط این خانم تلفن همراه آنها سرقت شده، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی تحویل آنان شوند.

 مدیرکل راه آهن جنوب خوزستان از فعالیت قطار شلمچه - خرمشهر برای انتقال زائران اربعین حسینی به صورت رایگان خبر داد.

عبدالکریم درویش زاده با اشاره به سرویس دهی شبانه روزی راه آهن به زائران اربعین حسینی در موکب برپا شده راه آهن اظهار کرد: قطار خط ریلی خرمشهر به شلمچه و بالعکس به منظور ارج گذاری به زائران حسینی از ۱۶ مهر ماه رایگان شد.

وی افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از این رام قطار در مسیر رفت و برگشت از سوی زائران حسینی مشاهده شده و با ظرفیت کامل ۳۳۲ نفر فعال است.

مدیرکل راه آهن جنوب تصریح کرد: هر قطار در مسیر رفت و برگشت خط ریلی خرمشهر به شلمچه کار انتقال و جا به جایی بالغ بر ۷۰۰ نفر از زائران را انجام می دهد.

درویش زاده با اشاره به استقبال خوب زائران حسینی از ظرفیت خطوط ریلی برای جا به جایی بیان کرد: دو قطار نیز در خط ریلی مسیر اهواز ـ خرمشهر و بالعکس داریم که روزانه با ظرفیت کامل در تردد هستند.

وی در پایان گفت: تعداد رام قطار نیز در خطوط ریلی سراسری مشغول جا به جایی زائران حسینی از خوزستان به استان های مختلف هستند که آمار استفاده از این ظرفیت نیز بعد از ایام اربعین اعلام می شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار