تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۸۹۴۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جسد دومین غرق شده در کانال آبیاری گتوند پیدا شد
جسد دومین غرق شده در کانال آبیاری گتوند پیدا شد

  مسوول آتش نشانی شهرداری گتوند گفت: جسد جوان ۱۸ ساله ،دومین غرق شده حادثه سقوط خودروی پراید در کانال بزرگ آبیاری کشاورزی این شهرستان ساعتی پیش با کمک غواصان و نیروهای امدادی از آب بیرون کشیده شد.

روح الله نصیری بیان کرد: جسد یادشده در ساعت ۱۱:۵۰دقیقه صبح شنبه از آب گرفته و با آمبولانس جمعیت هلال احمر به سردخانه منتقل شد.
وی ادامه داد: جسد یک پسر بچه حدود هشت ساله  دیگر این حادثه نیز دیروز با کمک نیروهای امدادی و عملیاتی شهرستان گتوند و غواصان شوشتر از آب بیرون کشیده شد.
مسوول آتش نشانی شهرداری گتوند ضمن تاکید برلزوم آشنایی با آموزش ها و فنون شنا برای همه، توصیه کرد: شهروندان هنگام تردد در کنار رودخانه ها و کانال های کشاورزی احتیاط کنند، تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.
به گزارش ایرنا، یک دستگاه خودروی پراید حدود ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه روز جمعه با سه سرنشین در حوالی روستای سله چین بخش مرکزی شهرستان گتوند به علت بی احتیاطی و ناتوانی در کنترل خودرو از سوی راننده به داخل کانال بزرگ آبیاری کشاورزی سقوط کرد، که موجب مرگ پسر بچه حدود هشت ساله و جوان حدود ۱۸ ساله شد، پسر بچه نوجوان ۱۰ ساله ، سرنشین سوم این خودرو از مرگ نجات یافت.
کانال بزرگ آبیاری کشاورزی که برای تامین آب اراضی کشاورزی شهرستان گتوند و کشت و صنعت کارون از دهه های گذشته احداث شده است، به دلیل نداشتن گاردریل و علائم هشدار دهنده مناسب هرساله حوادث ناگواری در طول مسیر این کانال رخ می دهد.
تاسیسات و سازه های آبی کانال بزرگ آبیاری کشاورزی شهرستان گتوند زیر نظر شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ(گتوند) سازمان آب و برق خوزستان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار