تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۸۹۴۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش نرخ پارکینگ چذابه؛ از تأیید تا تکذیب
برخی از زائران با ارسال پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی از افزایش نرخ پارکنیگ چذابه از 5 هزار تومان به 8 هزارتومان خبر دادند اما متصدی پارگینگ با رد این خبر صحبت از مابقی هزینه دو روز پارکینگ خودروها می‌گوید.
 عادل عذارمالکی شهردار بستان  در ارتباط با انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر اینکه کرایه پارکینگ چذابه ظرف دو روز گذشته از 5 هزار تومان  به 8 هزار افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: در داخل پارکینگ بَنر بزرگ به همراه شماره تماس درج شده ست که چنانچه تخلفی صورت بگیرید زائران به ناظران مربوطه اطلاع دهند.

وی افزود: مسؤولیت اصلی پارکینگ به عهده پیمانکار شرکت مدائن دشت‌آزادگان است و شهرداری فقط پارکینگ را واگذار کرده است.

عیدان کروشاوی یکی از ناظران پارکینگ چذابه با تایید تخلف افزایش کرایه پارکینگ گفت: این تخلف مربوط به دو تا سه روز گذشته است که پس از مشاهده آن سریع وارد عمل شدیم و به شهرداری کتباً اطلاع دادیم که شهرداری با ارسال نامه به شرکت پیمانکار در مورد تخلف تذکر داد.

وی با بیان اینکه ما 24 ساعت اوضاع را کنترل می‌کنیم، افزود: کسانی که مرتکب تخلف شدند به نمایندگی از شرکت مدائن دشت‌آزادگان در پارگینک مشغول هستند.

حسن حیدری متصدی پارکینگ چذابه و رئیس شرکت مدائن دشت‌آزادگان با تکذیب افزایش نرخ کرایه پارکینگ گفت: مسؤولان پارکینگ معمولاً هزینه 6 روز پارکینگ را از صاحبان خودرو می‌گیرند که چنانچه زودتر از موعد مقرر شد صاحب خودرو به پارکینگ مراجعه کرد مابه التفاوت کرایه پارکینگ به وی پرداخت می‌شود.

وی افزود: و چنانچه بیش از 6 روز خودروی خود را در پارکینگ نگهداری کرده باشد مابقی هزینه را پرداخت کند.

متصدی پارکینگ چذابه بیان کرد: برخی از صاحبان خودرو 8 روز خودروی آن‌ها در پارکینگ نگهداری شد اما نمی‌پذیرند که باید هزینه دو روز دیگر را نیز پرداخت کنند

وی افزود: مسؤول پارکینگ هزینه این دو روز را مطالبه کرد که برخی به اشتباه گفتند نرخ کرایه پارکینگ افزیش پیدا کرده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار