تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۸۹۴۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل بانک سپه:روحیه مردم خوزستان برای خدمت به زائران مثال زدنی است
 مدیرعامل بانک سپه گفت: مردم خوزستان تمام ظرفیت خود را برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به کار گرفتند که این روحیه مثال زدنی است.

محمد کاظم چقازردی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه اظهار داشت: اربعین امسال اگر چه تعداد زائران نسبت به سال‌های گذشته چند برابر شده بود اما هماهنگی‌های خوبی برای ساماندهی و تردد زائران اربعین حسینی صورت گرفت.

وی افزود: همچنین ظرفیت های خوبی برای اسکان ،تغذیه و تردد زائران اربعین حسینی در پایانه های مرزی خوزستان ایجاد شده بود که جا دارد از مسئولین این استان قدردانی کنیم.

مدیرعامل بانک سپه ادامه داد: دستگاه های اجرایی نیز نقش مهمی در خدمات دهی به زائران داشتند اما حرکت خودجوش مردمی و برپایی موکب های خدمت رسان این همایش بزرگ را با شکوه تر کرد.

وی تصریح کرد : بانک سپه نیز بر اساس وظیفه خود در این همایش بزرگ در سراسر مرزهای کشور خدماتی را به زائران ارائه داد.

وی ادامه داد: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد که تعدادی از بانک‌های کشور به صورت مشترک خدمات خود را در مرزها ارائه دهند.

مدیرعامل بانک سپه گفت: انتقال آب و غذا به کشور عراق و همچنین پایانه‌های مرزی کشور از خدماتی بود که بانک سپه در اربعین امسال به زائران اربعین ارائه داد.

وی تصریح کرد : اکنون نیز اگر مسئولان پایانه‌های مرزی کشور و به خصوص خوزستان از نظر مالی نیازمند حمایت باشند، بانک سپه می‌تواند در این زمینه نیز همکاری خوبی داشته باشد.

چقازردی اظهار داشت : آبرسانی به پایانه مرزی چذابه نیز در اربعین امسال توسط بانک سپه به نمایندگی از سایر بانک های کشور انجام شد خوشبختانه در این زمینه هیچ کمبودی احساس نشد .

وی افزود: در مرزهای مهران و خسروی نیز در این زمینه خدماتی ارائه شده که این حمایت ها هر سال بیشتر خواهد شد .

از ابتدای ماه صفر تاکنون سه میلیون و ۴۰۰ هزار زائر از مرزهای چهارگانه کشور راهی عتبات عالیات شدند و ۲ میلیون نفر نیز به کشور بازگشتند.

حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای چهارگانه کشور که از اول ماه صفر آغاز شده همچنان ادامه دارد.

چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر ، ۲ گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار