تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۸۹۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدمات‌رسانی تیم اعزامی آتش نشانی تهران در چذابه ادامه دارد
  مسئول تیم اعزامی آتش‌نشانی تهران به مرز چذابه گفت: خدمت‌رسانی ما به زائران اربعین حسینی و موکبهای مستقر در این گذرگاه مرزی تا پایان بازگشت کامل زائران ادامه دارد .

بهمن رضایی نیا اظهار داشت: تیم آتش نشانی تهران با ظرفیت ۱۴ نفر و چهار خودروی آتش‌نشانی سبک و سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت از ۱۷ مهرماه در نقاط مختلف پایانه مرزی چذابه مستقر شد.

وی افزود: بازدیدهای ایمنی از موکب‌ها به صورت روزانه انجام می شود و در زمینه خدمات ایمنی اقدامات خوبی انجام شد.

مسئول تیم اعزامی آتش نشانی تهران به مرز چذابه گفت: کارهای تعمیراتی برق موکب ها، تعمیرات پمپ آب و سایر وسایل برقی ، نصب بنر و همچنین آبرسانی با آب پاشی مسیرها از اقداماتی بود که توسط سازمان آتش نشانی تهران در گذرگاه مرزی چذابه انجام شد.

وی تصریح کرد : این خدمات تا خالی شدن پارکینگ‌های گذرگاه مرزی چذابه از خودرو ادامه دارد و نیروهای آتش نشان با تمام توان خود پای کار هستند.

رضایی نیا گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و رفع مشکلات برق رسانی موکب ها در اربعین امسال هیچ مورد آتش سوزی در این پایانه مرزی مشاهده نشد.

وی افزود: این پنجمین سال متوالی است که سازمان آتش نشانی تهران در آیین پیاده روی اربعین نمایندگانی را برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در خوزستان اعزام می‌کند.

مسئول تیم اعزامی آتش نشانی تهران به مرز چذابه گفت: خدمات رسانی مردم به زائران در مرز چذابه و همچنین کشور عراق مثال زدنی بود و شاید نتوان به خوبی آن را توصیف کرد اما می‌توان گفت که همایش بزرگ اربعین سال به سال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

در اربعین امسال دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از دو مرز شلمچه و چذابه عبور کردند که ۶۳۰ هزار نفر تردد در مرز چذابه ثبت شده و تاکنون ۲۸۰ هزار نفر از طریق این گذرگاه مرزی به کشور بازگشته اند.

در روز یکشنبه نیز تا ساعت ۱۰ صبح ۱۲ هزار زائر از گذرگاه مرزی چذابه به کشور بازگشتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار