تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۸۹۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۷۱ هزارو ۸۰۶ زائر در بیمارستان صحرایی شلمچه درمان شدند
 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۷۱ هزارو۸۰۶ زائر ایام اربعین در بیمارستان صحرایی این دانشکده در مرز شلمچه درمان موقت شدند.

شکراله سلمان زاده   اظهار داشت:از تعداد زائران مراجعه کننده ۵۷هزار ۷۲۱ زائر در بیمارستان صحرایی شلمچه درمان موقت شدند و ۱۱هزار و ۵۵۷نفربستری موقت شدند.

وی به استقرار گروه ویژه مامایی در بیمارستان صحرایی اشاره کرد و افزود: یکهزار و ۸۴۳ خانم زائر نیز به فوریت های مامایی مراجعه و درمان لازم را دریافت کردند.

 سلمان زاده به اعزام ۷۰۰  زائر به بیمارستان های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و بیان داشت: پیش بینی می کنیم تا  آخرین روز بازگشت زائر تعداد مراجعه کنندگان به بیماستان صحرایی  ۱۰۰هزار نفر برسد.

وی به استقرار  ۱۵ کدآمبولانس از دانشکده علوم پزشکی آبادان و ۲۵ کد آمبولانس از استان های معین در مسیر ۱۵ کیلومتری میدان مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرز شلمچه اشاره کرد و بیان داشت:چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه موتورلانس نیز در ایام اربعین در شلمچه مستقر و به زائران خدمات رسانی کردند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به استقرار ۴۰۰  نفر از نیروهای بهداشت و درمان این دانشکده به صورت نوبتی  ۲۴ ساعته در شلمچه اشاره کرد و بیان داشت:این نیروها بر توزیع آب بسته بندی و موکب ها نظارت داشتند.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر مهمترین گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار