تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۸۹۴۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعلیق فدراسیون جودو تاثیری در عملکرد خوزستان نداشته است
 دبیر هیات جودو خوزستان با بیان این‌که فدراسیون از تعلیق خارج خواهد شد و شرایط به این صورت نمی‌ماند، گفت: تعلیق فدراسیون تاثیری روی عملکرد ما نداشته است و مانند سابق کار خود را انجام می‌دهیم.

محمد مهرافشار  در خصوص وضعیت جودو خوزستان، اظهارکرد: در گذشته تنها یک شهرستان در رده سنی پایه فعال بود اما خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفته است، شهرستان‌های اندیمشک، شوشتر، باوی، اهواز، هفتکل، آبادان، خرمشهر و ماهشهر، بسیار پرتوان در رده سنی پایه در حال فعالیت هستند. همچنین در گذشته وقتی مسابقه‌ای برگزار می‌کردیم، شاید یکی دو شهرستان حضور پیدا می‌کردند ولی اکنون حداقل ۱۰ شهرستان با تیم کامل حاضر می‌شوند.

وی در خصوص علت پیشرفت جودو خوزستان، گفت: برگزاری مسابقات متعدد استانی و لیگ خوزستان، انجام تبلیغات برای رشته جودو، انتخاب روسای جدید شهرستانی، سرکشی از شهرستان‌ها، فراهم کردن امکانات لازم برای شهرستان‌ها و داشتن برنامه قوی و منسجم از جمله عوامل رونق و رشد جودو خوزستان بوده است.

دبیر هیات جودو خوزستان با اشاره به کسب مقام سومی جودو نوجوانان خوزستان در مسابقات کشوری اخیر، اظهار کرد: تیم خوزستان توانست با نشان طلای فرزاد پاپی و نشان نقره امیررضا فردوسی در بین ۳۱ استان کشور، مقام سوم را به خود اختصاص دهد و این نشان از کار خوب جودوکاران خوزستانی و فعالیت منسجم در رده سنی نوجوانان در سال‌های اخیر است.

وی درباره استقبال بانوان از رشته جودو نیز بیان کرد: در حال کار کردن روی بخش بانوان هستیم و برای اولین بار، کار را از رده سنی نونهالان آغاز کردیم. ان‌شاءالله طی یکی دو سال آینده همین ورزشکاران نونهال می‌توانند موفقیت در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان را رقم بزنند.

مهرافشار با بیان این‌که امکانات سخت‌افزاری موجود جوابگوی علاقه‌مندان به این رشته است، گفت: امکانات سخت‌افزاری با پتانسیل موجود در رشته جودو متناسب است و در این زمینه مشکلی نداریم. البته با توجه به شرایط اقتصادی موجود، برخی شرکت‌ها نمی‌توانند به ما کمک کنند، در حالی‌که با کمک آن‌ها می‌توانستیم کارهای بهتری را برای جودو خوزستان انجام دهیم.

وی بیان کرد: خوزستان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در کشور حرف برای گفتن دارد. در رده سنی بزرگسالان نیز دو ورزشکار داریم ولی با توجه به این‌که فعلا فدراسیون ایران تعلیق است، ورزشکاران ما نتوانستند در مسابقات و اردوهای بین‌المللی حضور پیدا کنند. به نظرم تعلیق فدراسیون کمی روی علاقه‌مندان به این رشته تاثیر گذاشته است ولی روی عملکرد هیات‌های استانی تاثیری نداشته است و ما کار خود را انجام می‌دهیم. فدراسیون از تعلیق خارج خواهد شد و شرایط به این صورت نمی‌ماند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار