تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۸۹۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تشریح کرد :
نقش و تأثیر شركت نفت و گاز مسجدسلیمان در توجه به رونق تولید و كالای ایرانی
 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نقش و تأثیر این شرکت بر رونق تولید و توجه به تولیدکنندگان کالای ایرانی را مثبت و اثربخش عنوان کرد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نقش و تأثیر این شرکت بر رونق تولید و توجه به تولیدکنندگان کالای ایرانی را مثبت و اثربخش عنوان کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به رونق تولید کالای ایرانی اظهار داشت : با توجه به این فرمایش معظم له ، همه کالاها و خرید خدمات این شرکت از تولیدکنندگان ایرانی و با اولویت تولیدکنندگان خوزستانی صورت گرفته است .

وی با عنوان اینکه سیاست های معاملاتی این شرکت در تأمین کالا و خدمات معطوف به تولیدکنندگان ایرانی است گفت : بر همین اساس در نیمه ی نخست سالجاری بالغ بر 321ر763 میلیون ریال معاملات با تولیدکنندگان ایرانی صورت گرفته که بیش از 96 درصد این معاملات سهم تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خوزستانی بوده است .

مهندس ناصری ادامه داد : در سالهای 96 و 97 نیز در راستای حمایت از کالای ایرانی توسط این شرکت مبلغ 025ر643ر2 میلیون ریال معامله اقتصادی صورت گرفته که بیش از 95 درصد این معاملات با تولیدکنندگان خوزستانی و محلی صورت گرفته است .

وی با عنوان اینکه کالاهای مورد نیاز صنعت نفت از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردارند که می بایست با استانداردهای مورد نظر این صنعت طراحی و تولید شوند افزود : خوشبختانه تولید کنندگان ایرانی طی سالهای اخیر توانسته اند به دانش بومی طراحی و ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت دست یابند و نیازهای کالایی صنعت نفت را تا حدود زیادی مرتفع نموده و با کالای خارجی به رقابت بپردازند .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خاطر نشان کرد : با توجه به سیاست های خصمانه غرب علیه کشورمان ، قطعاً بهترین سیاست ، رویکرد حمایت از کالای ایرانی است که خودباوری ملی و استقلال اقتصادی و سیاسی کشور را تقویت می نماید و این مهم با بینش حکیمانه مقام معظم رهبری در کلیه ی بخش های کشور تبیین و به فعل در آمده است .

:
:
:
آخرین اخبار