تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۸۹۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان عملیات کشت نیشکر در کشت و صنعت دهخدا
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا از پایان عملیات کشت نیشکر در سطح پنج هزار و ۷۱۷ هکتار از مزارع نیشکر خبر داد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا از پایان عملیات کشت نیشکر در سطح بیش از پنج هزار و ۷۰۰ هکتار از مزارع نیشکر خبر داد.

به گزارش نیشکرنیوز، فرزام لطیفی با اشاره به دستیابی به یک رکورد بی سابقه کشت نیشکر، اظهار داشت: عملیات کشت نیشکر در کمترین بازه زمانی به اتمام رسید. عملیات کشت نیشکر از ۱۲ مرداد ماه امسال آغاز و با همت تلاشگران این عرصه، در مدت زمان ۷۶ روز به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سطح زیرکشت نیشکر در میان واحدهای هفت گانه توسعه نیشکر، متعلق به کشت و صنعت نیشکر دهخدا است. بیان داشت: در عملیات کشت نیشکر امسال روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفر از مناطق پیرامونی همکاری و مشارکت داشتند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا با تقدیر از حماسه آفرینی پرسنل کشت و صنعت نیشکر دهخدا در کشت بی سابقه امسال، افزود : آماده سازی این اراضی برای کشت نیشکر در سطح بیش از پنج هزار و ۷۰۰ هکتار با همت شبانه روزی همه همکاران میسر شد تا این شرکت در سال های پیش رو به شرایط عادی در تولید برسد.

فرزام لطیفی افزود: پس از سیل و خسارت های فراوان، همه کارکنان کشت و صنعت نیشکر دهخدا با انسجام و همدلی و کار جهادی توانستند شرکت را از وضعیت بحران خارج نمایند و هم اکنون نیز این کشت و صنعت وضعیت مناسبی دارد.

وی افزود: در سایه همدلی و انسجام ایجاد شده، پیش بینی می شود در سال زراعی آینده ، ۷۵۰ هزار تن نیشکر برداشت شود.

:
:
:
آخرین اخبار