تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۸۹۵۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای خرید رپورتاژ آگهی به چه نکاتی توجه کنیم؟
 امروزه رشد کسب و کار های اینترنتی موجب شده است که بسیاری از افراد به فکر راه اندازی یک استارتاپ باشند و در آن به صورت مجازی کالای خود را به فروش برسانند.

در این حین عموما ترجیح موضوع این است که شما از همان ابتدای کار وب سایت خود را با قدرت پیش ببرید، در این مواقع از سئو استفاده می شود، سئو اصولی است که مطابق آن طراحی و ساختار سایت خود را پیش می برید و در واقع باعث رشد در گوگل می شوید.

گوگل اصلی ترین شاهراه ورودی کاربران به وب سایت شما است و باید بدانید که اگر ورودی گوگل شما خوب نباشد به هیچ عنوان کسب و کارتان موفق نخواهد بود.

در این مواقع از رپورتاژ آگهی، بک لینک سازی، سئوی درون صفحه ای، تبلیغات میدانی و.. در وب سایت ها و کسب و کار های دیگر استفاده می شود. از یاد نبرید که سایت شما نیازمند به تبلیغات گسترده است، یکی از روش های تبلیغاتی که این روز ها در مورد آن بسیار صحبت می شود همین مورد است.

خرید رپورتاژ آگهی

در رپورتاژ متنی از فعالیت های شما و همین طور مزایای استفاده از کسب و کار شما شرح داده می شود که می توانید بر این اساس روی متن بک لینک های طبیعی نیز تولید کنید، مثلا اگر کل متن شما در مورد فروشگاه آنلاین خرید گوشی هوشمند است، باید در متن رپورتاژ از کلمات کلیدی استفاده شود که مردم آن را در موتور های جستجو استفاده می کنند.

برای خرید رپورتاژ آگهی به چه نکاتی توجه کنیم؟

بر این اساس به سایت شما و یا بخشی از آن و دسته بندی فروشگاه لینک داده می شود، این لینک توسط ربات های خزنده گوگل ایندکس و بررسی می شود و مشخص خواهد شد که یک سایت معتبر شما را لینک کرده است و یا این که مطلبی را به عنوان منبع لینک داده است.

در نتیجه وضعیت سئوی شما روز به روز بهتر می شود، در صورتی که رپورتاژ آگهی را سفارش دهید توضیحات دقیق و همین طور نمودار رشد نیز در اختیارتان قرار می گیرد که بر این اساس می توانید از خرید خود مطمئن شوید.

اگر نگاهی به سایت های بزرگ و رتبه های برتر الکسای ایران بیاندازید متوجه می شوید که آن ها نیز رپورتاژ می فروشند و یا این که از رپورتاژ برای رشد مجدد سایت خود استفاده می کنند. برای خرید رپورتاژ اگهی به صفحه لینک شده مراجعه نمایید.

برای خرید رپورتاژ آگهی به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید بک لینک و رپورتاژ

خرید رپورتاژ آگهی و تولید بک لینک از یک مرکز نیازمند بررسی چند فاکتور مهم است، در درجه نخست این که متن تهیه شده کاملا اختصاصی باشد، بهتر است از متن های کپی استفاده نکنید، گوگل خیلی زود متوجه تکرار کلمات پشت سر هم می شود و قطعا نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت.

پس نخستین فاکتور مشخص شد، مسئله مهم بعدی این است که رپورتاژ شما تصاویر ترجیحا اختصاصی داشته باشد، این تصاویر قطعا توسط گوگل محبوب تر هستند، چون نظیر آن ها روی فضای وب وجود ندارد. به همین دلیل باید با مشاورین در این زمینه تبادل نظر کنید و یا این که کل پروسه خرید رپورتاژ و همین طور تهیه آن را بر اساس ساختاری که آن ها مشخص می کنند انجام دهید.

رپورتاژ شما باید روی وب سایت های معتبر، با دامین اتوریتی و پیج اتوریتی خوب قرار گیرد. در غیر این صورت عموما نتیجه خاصی نخواهد داشت و شرایط به نفعتان نخواهد بود. چه بسا گوگل متوجه ضعیف بودن این سایت ها شده و حتی جریمه شوید.

پس مرکز خرید رپورتاژ باید به بهترین شکل و با تحقیق و بررسی نمونه کار های آن ها انتخاب شود.

اما خرید بک لینک، معمولا به خرید لینک هایی گفته می شود که سرتاسر وبسایت و در تمام صفحات آن تکرار می شوند و ارزش و اعتبار خود را از تمام صفحات سایت دریافت می کنند. برای خرید بک لینک تمام صفحات می توانید به صفحه لینک شده مراجعه نمایید و از تعرفه بک لینک یا تبلیغات متنی سایتهای معتبر مطلع شوید.

سئو سایت با رپورتاژ آگهی

اکثر کاربران اینترنت همواره جهت دریافت اطلاعات خود از اینترنت جستجو می­نمایند پس جستجو در اینترنت اصلی­ترین هدف در سئو سایت می­باشد. جهت بررسی کلمات کلیدی مناسب سایت تان با ما در ارتباط باشید. رپورتاژ ادز حامی ایده­های­تان است و تا رسیدن به اهداف شما کنارتان می­ماند..

مزیت اصلی انتشار رپورتاژ آگهی کسب و کار شما در سایت‌های مطرح این است که مخاطب به واسطه اعتمادی که به منبع خبر یعنی آن سایت معتبر دارد زمانی که از این منبع معتبر، محتوای مرتبط با کسب و کار شما را دریافت می‌کند برای شما نیز اعتبار بیشتری قائل خواهد شد.

نیوتن زمانی درباره چگونگی کشف کردن قوانینی که دنیای علم را متحول کرد، گفته بود: من بر دوش غول علم ایستادم و به دور دست‌ها نگاه کردم! شما هم وقتی رپورتاژ آگهی خود را در یک سایت معتبر منتشر می‌کنید و از این سایت لینک فالو می‌گیرید در واقع بر دوش آن سایت ایستاده‌اید و از دوردست‌ها دیده می‌شوید!

ساختار کلی سایت ها بر این اساس است که با زنجیر های لینک به یکدیگر وصل می شوند، پس اگر سایتی آن ها را به خود متصل کند در واقع این اعتبار در دنیای شبکه چند برابر می شود و این مسئله بسیار مهم و کلیدی است.

چرا از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

هر چقدر سئو سایت شما بیشتر باشد پرقدرت‌ترین موتور جستجوگر اینترنتی یعنی گوگل سایت شما را بیشتر به جستجوگران اینترنت نشان می‌دهد که در نتیجه شما بازدیدهای فراوانی را به رایگان از سایت خود دریافت خواهید کرد.

افزایش رتبه سئو سایت، راهکارهای مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین و بهترین آنها دریافت لینک فالو از وب‌سایت‌های معتبر است. دقیقاً همینجاست که رپورتاژ آگهی به کمک سئوی سایت شما می‌آید!

رپورتاژ آگهی به شرط آن که در سایت‌های معتبر و پربازدید که طبعاً خود رتبه سئوی بالایی دارند منتشر شود و لینک فالو از آن سایت دریافت کند، رتبه سئوی سایت شما را در الگوریتم‌های گوگل افزایش می‌دهد.

سایتی که برای درج رپورتاژ آگهی انتخاب می شود باید از هر جهت مناسب باشد تا هم هزینه اضافه نپردازید و هم اعتبار سایتتان را از بین نبرید.

هدف رپورتاژ آگهی گرفتن بک لینک است. به همین علت سایت مبدا اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب سایت مبدا به لینک دهنده در رپورتاژ، خصوصیات زیر را در نظر بگیرد.

در نظر گرفتن این موارد در هنگام گرفتن رپورتاژ آگهی تا حد زیادی باعث جلوگیری از پنالتی شدن سایت در گوگل می شود.

1. اسپم نبودن سایت

2. محلی بودن سایت

3. داشتن دامین و پیج توریتی بالا

4. داشتن بازدید بالا (در وبسایت www.alexa.com/siteinfo میزان الکسا و بازدید هر سایت را می توانید ببینید.)

5. ارتباط وبسایت با سایت شما (غیرضروری اما مثبت)

سئوی سایت در مدت زمان کوتاه

از آنجایی که رپورتاژها معمولا در وبسایت های خوب و معتبری انجام می شود، تاثیر خوبی بر سئو سایت شاهد خواهیم بود. رپورتاژ آگهی در مجموع یکی از خدمات سئو سایت محسوب می شود. هرچه سرعت ایندکس شدن وبسایت خبری بیشتر باشد، رپورتاژ سریع تر ایندکس می شود و لینک سایت شما زودتر مورد کراول قرار می گیرد.

این لینک ها که در دل مطالب علمی درج می شوند، بهترین نوع بک لینک ها به حساب می آیند. اگر وبسایتی که به شما رپورتاژ می دهد، در حوزه سایت خودتان باشد، این تاثیر چند برابر می شود.

سایت های خبری معمولا رنکینگ و دامین اتوریتی بالایی دارند و از این رو بهترین گزینه برای انتشار رپورتاژ هستند و سئو سایت را بهبود می بخشند.

بهتر است ابتدا سایت هایی که قرار است رپورتاژ شما روی آن ها منتشر می شود را از نظر وضعیت دامین و پیج اتوریتی بررسی کنید، این مسئله از هر چیزی مهم تر است، در واقع اعتباری است که گوگل برای این وب سایت ها قائل است و شما از آن استفاده می کنید.

:
:
:
آخرین اخبار