تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۸۹۵۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماهشهر همچنان از گزینه‌های میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی است
 شهرستان ماهشهر همچنان یکی از گزینه‌های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ است و هنوز میزبانی این مسابقات به طور قطعی به مکان دیگری واگذار نشده است.

 مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ در حالی‌ طی روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که پیش از این ماهشهر آمادگی خود را برای میزبانی این مسابقات اعلام کرده بود و تقریبا میزبانی این شهرستان قطعی بود.

این در حالی است که چند روز پیش حسن رنگرز، سخنگوی فدراسیون کشتی از مخالفت اتحادیه جهانی کشتی با میزبانی بندر ماهشهر به دلیل آماده نبودن زیرساخت مناسب و نبود پروازهای مستقیم برای تیم های خارجی جهت حضور در ماهشهر و تأکید بر میزبانی تهران خبر داد.

به گفته کارشناسان و پیشکسوتان کشتی شهرستان ماهشهرسال ۹۶ میزبان رقابت‌های بین‌المللی و معتبر جام تختی بود و در این مسابقات کشتی گیران مطرح دنیا حضور داشتند لذا آماده نبودن زیرساخت‌ها و نبود پرواز مستقیم نمی‌تواند دلیل موجهی برای گرفتن میزبانی از این شهرستان باشد.

سیدحسین مرعشیان رییس هیات کشتی خوزستان روز دوشنبه در خصوص گرفتن میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی از شهرستان ماهشهر گفت: ما هنوز پیگیر موضوع هستیم و تلاش می کنیم که این رقابت ها در خوزستان برگزار شود، مدیرکل ورزش و جوانان استان از طرف کمیته ملی المپیک این موضوع را دنبال می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به طور قطعی میزبانی مسابقات از ماهشهر گرفته شده است گفت: تا این لحظه جواب قطعی در خصوص پس گرفتن میزبانی از ماهشهر به ما ندادند اما تا چند روز آینده مکان مسابقات مشخص می شود، هنوز هیچ نامه ای از فدراسیون در این باره به ما ابلاغ نشده است لذا احتمال برگزاری مسابقات در ماهشهر وجود دارد.

وی عنوان کرد: آقای صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با میزبانی مسابقات در خوزستان و شهرستان ماهشهر موافق است لذا امیدواریم که علاقمندان به کشتی در خوزستان از این فرصت محروم نشوند.

مرعشیان درباره تکلیف ۱۰ میلیارد ریال پول واریزی که از سوی اداره کل ورزش خوزستان به حساب فدراسیون کشتی واریز شده، گفت: با آقای دبیر در این خصوص صحبت کردم اگر قرار بر این شد که میزبانی مسابقات از خوزستان گرفته شود این پول به خوزستان بازگردانده می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار