تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۸۹۵۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تحلیل تخصصی نحوه خرید هود آشپزخانه اخوان برای مشتریان عزیز
تحلیل تخصصی نحوه خرید هود آشپزخانه اخوان برای مشتریان عزیز
 به گزارش روابط عمومی فروشگاه مرکزی اخوان (اخوان سنتر) در این خبر سعی شده تا بیشتر سؤالات مربوط به خرید هود اخوان با بیشترین تخفیف است را توضیح داده و سعی شده تا بیشتر سؤالات عمومی را در این زمینه توضیح دهیم. تلاش بر این بوده تا تمامی موارد ریز و جزئیات خرید هود شرح داده شود تا بتوانید بهترین خرید را در مورد هود آشپزخانه انجام دهید.

هنگام خرید هود اخوان مناسب برای اجاق‌گاز خانه خود به چه عواملی باید توجه کنید؟

عامل‌های خرید هود اخوان بسیار متنوع است و خیلی ریز می‌باشد ولی چند عامل اصلی است که باید به آن دقت کرده تا به بهینه‌ترین انتخاب برسید.

عامل صدای هود آشپزخانه اخوان

اولین موضوع صدای تولیدشده از هود بوده که خیلی به چشم می‌آید و اکثر خانم‌های ایرانی و البته مردان از آن شکایت می‌کنند. در مورد این موضوع باید گفت که هودهای جدید اخوان صدای بسیار کمی تولید کرده و اگر خیلی حساسیت دارید از موتورهای فلزی کمتر استفاده کنید. ولی نکته مهم این است که نحوه استفاده از هود نیز بسیار مهم است و مثلاً برای یک غذای ساده که بوی زیادی روی مثلاً گاز رومیزی صفحه ای اخوان در شعله پایین سرخ می‌شود، دلیلی به استفاده از آخرین دور هود نیست.

عامل قدرت مکش هود آشپزخانه اخوان

نکته دوم موردتوجه قدرت مکش هوای هود است که معمولاً به مترمکعب اندازه‌گیری می‌شود. قدرت مکش هودهای اعلام‌شده در بیشترین دور موتور هود تعریف‌شده و بستگی به سبک آشپزی یا فضای آشپزخانه شما دارد. معمولاً در هود اخوان قدرت مکش بین 600 تا 800 مترمکعب بوده و بسته به نوع هود، اندازه و موتور آن هست. مثلاً اگر غذاهای سرخ‌شده بیشتر مصرف می‌کنید، باید قدرت مکش بیشتری را تهیه کنید، البته در این صورت میزان صدا نیز افزایش پیدا خواهد کرد. رنج صدای هودهای اخوان بین 54 الی 56 دسی‌بل است که باز نیز این صدا بسیار کم بوده و در حد آرامش آستانه شنوایی انسان است.

نحوه تصفیه دود و بوی غذا توسط هود اخوان

کلاً در مورد تخلیه هوا، دو مدل هود در دنیا وجود دارد، اولی هودهای تصفیه‌کننده می‌باشد و دومی هودهای مکنده، هودهای تصفیه‌کننده نیازی به نصب دودکش نداشته و فقط از طریق فیلتر دود و بوی بدغذا را از هوای درون تصفیه کرده و سیر کوله می‌کند ولی هودهای مکنده، هوا را از طریق دودکش خارج کرده و درنتیجه هم قدرت بیشتری دارند و هم اقتصادی می‌باشند و صدالبته پالایه‌های آن نیز بسیار اقتصادی و قابل شستشو حتی در ماشین ظرف‌شویی می‌باشد که همین موضوع باعث بهتر بودن هودهای مکنده و اقتصادی بودن آن شده است. تمامی هودهای تولیدی شرکت اخوان جم مکنده می‌باشد.

نوع روشنایی مورداستفاده در هود آشپزخانه اخوان

نوری که هود ایجاد می‌کند نیز یکی از نکات مثبت در خرید است چراکه اگر لامپ LED مناسب استفاده‌شده باشد، اولاً نور را به‌خوبی روی غذا پخش کرده و بهتری می‌توانید متوجه پخته شدن غذا شده و رنگ گرفتن غذا را بهتر تشخیص دهید و در ضمن برق مصرفی نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت.

برچسب انرژی هود آشپزخانه اخوان

شاید این عامل خیلی در خرید هود به چشم نمی‌آید ولی نکته جالب‌توجه این است که اداره استاندارد برای تعیین برچسب انرژی غیر از خودمصرف انرژی کیفیت قطعات را نیز چک می‌نماید و درنتیجه هرچقدر میزان مصرف انرژی کمتر باشد، به طبع آن کیفیت ساخت محصول بالاتر بوده و عمر مفید آن نیز قطعاً بالاتر خواهد بود. پس اقتصادی آن است که هود اخوان را با برچسب انرژی A تهیه کنید، که هم بیشترین طول عمر زمانی را تجربه و بهترین میزان مصرف انرژی را داشته باشیم.

حال بحث قیمت مطرح است، با خرید هود اخوان از فروشگاه مرکزی اولاً کمترین قیمت بازار را پرداخت خواهید کرد و ثانیاً خرید امن و راحتی را تجربه می‌کنید. باشد تا شرکت اخوان جم بتواند از طریق فروشگاه مرکزی اخوان (اخوان سنتر) بهترین کیفیت خدمات‌دهی را داشته و با مشاوره تخصصی درزمینهٔ فروش محصولات اخوان ازجمله هود آشپزخانه اخوان، علاوه بر کمک به اقتصاد خانوار ایرانی، خرید محصول کاملاً ایرانی را تجربه و از خرید خود لذت ببرید، امید آن داریم تا تمام محصولات خانه‌های هم‌وطنان ما، ایرانی بوده و ایرانی بماند.

:
:
:
آخرین اخبار